Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_liz_*
Skrevet

det er noen som mener at håret vokser fortere hvis du står på hodet en liten stund hver da. Dette kommer av at blodet kommer til hodet og at du får blodsirkulasjon som gjøre at det vokser fortere...

Stemmer dette??

Videoannonse
Annonse
Gjest Løve66
Skrevet

Ok - jeg var litt stygg, men seriøst; nei- jeg tror ikke håret vokser fortere enten hodet peker opp eller ned. Og skulle det være noe slikt som påvirker dette vil det være så bitte-bitte-bitteliten forskjell at du aldri i livet ville merket det likevel.

Skrevet
det er noen som mener at håret vokser fortere hvis du står på hodet en liten stund hver da. Dette kommer av at blodet kommer til hodet og at du får blodsirkulasjon som gjøre at det vokser fortere...

Stemmer dette??

Har hørt det samme. Dette er en sånn tng som du nesten må prøve ut hvis du vil finne ut om det funker... Tviler på at det er så mange som faktisk vet om det funker eller ikke (siden de ikke har prøvd det selv men de har gjerne en mening om det likevel..). Men jeg kan si at teoreisk er det fult mulig-økt blosirkulasjon vil føre til at hårrøttene får mer næring-- resten kan du tenke deg selv..

Skrevet

har faktisk hørt at det stemmer jeg også, men har aldri prøvd selv! men hørte noen som sa det vokste myyye fortere... :)

så da kan du vel bare å prøve i vei,he he.. Jeg står over :)

Skrevet

em.. Hvorfor ikke bare massere hodebunnen om du ønsker bedre sirkulasjon?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...