Gjest Mea Culpa Skrevet 3. april 2009 #2 Skrevet 3. april 2009 Ja, jeg har god erfaring med det i forbindelse med pms. Har blitt en annen person! Foer ble jeg fryktelig humoersyk og deprimert et par uker hver maaned, men det har heldigvis gitt seg. Jeg blir fortsatt litt muggen et par dager, men det er himmelvid forskjell! Hadde et opphold da jeg gikk tom og glemte aa kjoepe mer, og da kom alt sammen tilbake. Avhengig jeg. Det fungerer sikkert ikke like bra for alle, men det skader jo ikke aa proeve.
Gjest MåneSkygge Skrevet 3. april 2009 #3 Skrevet 3. april 2009 Jeg har samme erfaring som Mea Culpa.
Gjest Gjest Skrevet 8. april 2009 #4 Skrevet 8. april 2009 Hvis det virker mot pms så høres det fristende ut, men jeg vet ikke noe om det så da lurer jeg på et par ting: Hva er nattlysolje? Hvor får man tak i det? Noen tilfeller man ikke skal bruke det? Noen bivirkninger?
estrella Skrevet 8. april 2009 #5 Skrevet 8. april 2009 Nattlysolje får en tak i på f.eks Sunkost. Dette stod det skrevet om nattlysolje inne på sunkost.no: Ved PMS-ubehag Fakta om nattlysolje: Kan være gunstig for huden Kan lindre symptomer på PMS Kan hjelpe ved lett eksem Dosering 2-4 kapsler daglig 180 kaps = 45-90 dagers forbruk Sunkost Nattlysolje Nattlysolje har i årtier vært brukt som hjelp i forbindelse med PMS (premenstruelt syndrom). Nattlysolje inneholder fettsyren GLA som kan være gunstig ved symptomer på PMS. Forskning viser at mange som opplever PMS-ubehag har lav konsentrasjon av den viktige omega-6 fettsyren GLA. Sunkost Nattlysolje består av kaldpresset standardisert olje fra frøene til kjempenattlysblomsten med minimum 10% GLA. Oljen er tilsatt antioksidanten vitamin E som beskytter fettsyrene mot harskning. Tilskudd kan suppleres med sink og vitamin B6 for at kroppen best skal kunne nyttiggjøre fettsyrene i nattlysolje. Gravide og ammende bør ikke bruke produktet da det ikke foreligger tilstrekkelig dokumentasjon til denne gruppen. Kaldpresset standardisert olje fra frøene til kjempenattlysblomsten med minimum 10% GLA. Oljen er tilsatt antioksidanten vitamin E.
Gjest Mea Culpa Skrevet 8. april 2009 #6 Skrevet 8. april 2009 Agnus castus er forresten ogsaa kjent for aa ha god effekt paa pms.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå