Gjest :-) Skrevet 3. april 2009 #1 Skrevet 3. april 2009 Har dere sett "Heart to heart" med Jonathan & Jennifer Hart på NRK1, fredager kl. 15? Jeg synes det var kjempeflott gjensyn med en jultepisode som er like spennende og elegant i dag :-) Style is always in. Hva synes dere?
Gjest Gjest Skrevet 3. april 2009 #2 Skrevet 3. april 2009 "Hart to Hart" er fortsatt veldig bra. Jeg koser meg når jeg ser på det.
Gjest Heisann! Skrevet 3. april 2009 #3 Skrevet 3. april 2009 Det er skikkelig gøy å få gjensyn med "Hart to Hart" og "Dynastiet" en fredag tidlig ettermiddag på NRK1! Skryt til NRk for det. I tillegg trodde jeg ikk emine egne øyne og ører da NRK1 mellom disse to flotte gjensynsseriene også slo til med en opptreden med Live Maria Roggen som tok opp Radka Toneffs versjon av "Anthonios song". Bare bra! NRK1 kan godt fortsette med små jevnlige drypp på denne fronten. Dette blir mange glade for, det er en vitamininnsprøytning! Jeg blir veldig sliten av all sporten som sendes.
Gjest Skryt til NRK1 programvalg Skrevet 4. april 2009 #4 Skrevet 4. april 2009 Skryt til NRK 1 for disse: 1) Hart to Hart: http://www.youtube.com/watch?v=VuAtwPwb6XM...&playnext=1 2) Dynastiet: 3) Radka Toneff-song: (nydelig jazz) Og...får jeg foreslå "Family Ties". Den elskes av familier verden over:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå