Gjest Skrevet 3. april 2009 #1 Skrevet 3. april 2009 Skal på intervju om to uker i en stilling som medarbeider i frukt og grønt og tenker meg over om jeg får spørsmålet om lønn og er litt usikker. Noen har nevnt en startlønn på 280, men tenkte jeg kunne spørre her om noen her kanskje har hatt en slik stilling. Noe av oppgavene er bestille varer, svinn, kontakt med leverandører o.s.v om det har noe å si.
Gjest Gjest Skrevet 7. april 2009 #2 Skrevet 7. april 2009 Om det er en dagligvarebutikk du snakker om, følger vel de tariffen?
Gjest Christabelle Skrevet 8. april 2009 #3 Skrevet 8. april 2009 Tror du at de kommer til å spørre hva du forventer i lønn, er det det du mener? Eller hva du tror de kommer til å tilby? Jeg tror ikke slike stillinger er fleksible ift. lønn. Men du kan jo prøve deg og nevne en sum som er en smule høyere.
Gjest Gjest Skrevet 8. april 2009 #4 Skrevet 8. april 2009 Ikke for å skuffe deg altså, men 280 er nok langt over det du kan forvente deg i lønn for en sånn jobb.
Gjest Gjest_Pia_* Skrevet 8. april 2009 #5 Skrevet 8. april 2009 Skal på intervju om to uker i en stilling som medarbeider i frukt og grønt og tenker meg over om jeg får spørsmålet om lønn og er litt usikker. Noen har nevnt en startlønn på 280, men tenkte jeg kunne spørre her om noen her kanskje har hatt en slik stilling. Noe av oppgavene er bestille varer, svinn, kontakt med leverandører o.s.v om det har noe å si. Regner med at lønnen er rundt 120-140 kr timen et sted. Kan tenke meg en årslønn på rundt 190-210 000 i en slik jobb.
Gjest Skrevet 8. april 2009 #6 Skrevet 8. april 2009 Veldige mange spør jo hvor mye tror du at du får i lønn o.s.v så tenkte å spørre her siden kansdkje noen hadde erfaringer. Ei jeg kjenner har 120 i timen med hun har ikke ansvar for bestilling o.l.
Gjest Gjest Skrevet 8. april 2009 #7 Skrevet 8. april 2009 Hvis du skal være leder for frukt avdelingen så kan du ligge godt opp mot 350000. Men hvis ikke, så kan du godt ta 280.. Det ville eg ha gjort, fordi det den lønnen eg har nå på matbutikk.
Gjest Gjest Skrevet 8. april 2009 #8 Skrevet 8. april 2009 Ikke for å skuffe deg altså, men 280 er nok langt over det du kan forvente deg i lønn for en sånn jobb. Sir en som aldri har jobbet i matbutikk eller??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå