Gå til innhold

De beste måtene å rengjør en kjøkkenbenk av tre og stekeovn.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal "passe på" huset til svigerforeldrene i ca ett års tid. De flytter litt mer vestover i landet, men vil beholde huset sitt her, så for å gjøre alle parter happy så får vi bo her så lenge vi vil(grunnen til at vi velger kun ett år er pga videre skolegang om ca ett års tid en annen plass). Så dette er jo supert og en billig løsning for oss, men de er noen rotekopper. Jeg har ikke truffet på noen som er latere enn dem og jeg kommer fra et hjem med 8 unger :fnise:

Jeg takler rett og slett ikke rot, støv og andre ekle ting. Så jeg spør dere om råd, hva er den beste måten å rengjøre en kjøkkenbenk av tre? Den ser ikke allitd så utrolig delikat ut om jeg får lov å si det (skrive det). Spørsmål nr to er hvordan rengjør man en stekeovn på best mulig måte? Det er helt fastbrent inni den, i bunnen. Vet at mange bruker folie(aliminium..haha, det ordet der gir jeg opp på! Satser på at det forstod hva jeg mente...) inni der, slik at en bare tar det ut istedenfor å måtte stresse med å vaske stekeovnen i hytt og pine..men før jeg gjør det, MÅ den desperat vaskes.

Jeg vet at i mikrobølgeovn kan en blande sitron(safta) og vann i ei lita bolle. Sette mikroen på full guffe i noen minutter og det er lett å vaske den innvendig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...