punkyB Skrevet 12. juli 2003 #1 Skrevet 12. juli 2003 Har en venninne som fyller år på onsdag - dagen feires ved å spise ute på byen. Jeg har ikke clue ang. hva jeg skal kjøpe. Siden vi spiser ute bør den ikke være så stor. Klær får hun sydd så det er uaktuelt. Smykker er fra han danske som lager låsene som smykker - altfor dyrt. Sminke er bare noen få utvlagte merker og farger - tør ikke prøve meg på det. En god parfyme kanskje - såfall hvilken?? Eller har du andre gode tips til hva jeg skal kjøpe?? Hudpleie o.l. går hun sjelden til - fixer det selv.
Kate Skrevet 12. juli 2003 #2 Skrevet 12. juli 2003 Kunne hun satt pris på et abonnement på f.eks KK? Eller en bok om noe hun er interessert i? Gavekort på kinobilletter?
Dina Skrevet 12. juli 2003 #3 Skrevet 12. juli 2003 Jeg gav abonnement på "Henne" til mine beste veninner i julegave i fjor! Kjempepoulært! :D Dina
punkyB Skrevet 12. juli 2003 Forfatter #4 Skrevet 12. juli 2003 Kunne hun satt pris på et abonnement på f.eks KK? Eller en bok om noe hun er interessert i? Gavekort på kinobilletter? Takk for gode forslag - tror jeg skal prøve å se om jeg finner en bok ! *S*
*nora* Skrevet 12. juli 2003 #5 Skrevet 12. juli 2003 Min beste venninne har bursdag om noen dager, og hun får en slik søt, liten bok der det står så mye fint. De kommer i forskjellige utgaver, man kan bare velge og vrake. Har også kjøpt et spesiellt armbånd jeg vet hun vil like. Ellers så pleier jeg å gi henne andre bøker jeg vet hun kommer til å like, stearinlys i alle fasonger har hun veldig sansen for. Gavekort på en restaurant med barnevakt. Kinobilletter (med barnevakt om hun vil, eller selskap av meg )
punkyB Skrevet 12. juli 2003 Forfatter #6 Skrevet 12. juli 2003 Min beste venninne har bursdag om noen dager' date=' og hun får en slik søt, liten bok der det står så mye fint. De kommer i forskjellige utgaver, man kan bare velge og vrake. Har også kjøpt et spesiellt armbånd jeg vet hun vil like. Ellers så pleier jeg å gi henne andre bøker jeg vet hun kommer til å like, stearinlys i alle fasonger har hun veldig sansen for. Gavekort på en restaurant med barnevakt. Kinobilletter (med barnevakt om hun vil, eller selskap av meg )[/quote'] Enda flere gode ideer !! Hun elsker stearinlys så det er absolutt en mulighet. Du -er det barnevakten du har bilde av?? Går det an å låne han litt selv om jeg ikke har barn????
*nora* Skrevet 12. juli 2003 #7 Skrevet 12. juli 2003 Egentlig er det jeg som er barnevakten, men jeg pleier å ha han med meg når jeg sitter barnevakt. Det er så mye gøyere da . Men - selvsagt kan du låne han, er brukende til det meste .
punkyB Skrevet 12. juli 2003 Forfatter #8 Skrevet 12. juli 2003 Egentlig er det jeg som er barnevakten' date=' men jeg pleier å ha han med meg når jeg sitter barnevakt. Det er så mye gøyere da . Men - selvsagt kan du låne han, er brukende til det meste .[/quote'] Kanskje han kan være bursdagsgave til venninnen min?? :enig_animasjon: :enig_animasjon:
*nora* Skrevet 13. juli 2003 #9 Skrevet 13. juli 2003 :o NÅ synes jeg du går litt over streken her... Men okay, om du ikke finner noe annet å gi henne, kan hun få han. Ikke for godt, men prøve han ei uke eller to...
Gjest Anonymous Skrevet 13. juli 2003 #10 Skrevet 13. juli 2003 :o NÅ synes jeg du går litt over streken her... Men okay' date=' om du ikke finner noe annet å gi henne, kan hun få han. Ikke for godt, men prøve han ei uke eller to... [/quote'] hehe , tusen takk - du er virkelig snill. Jeg lover jeg skal gjøre alt jeg kan for å finne noe annet !!! :enig_animasjon:
Gjest Tex Skrevet 13. juli 2003 #11 Skrevet 13. juli 2003 Flaxlodd Lottokuponger tippelapper V6 bonger
Bridget Skrevet 13. juli 2003 #12 Skrevet 13. juli 2003 Har sansen for gavekort når jeg ikke vet eksakt noe vedkommende ønsker seg; Gavekort på CD, i ett parfymeri, klesbutikk, sportsbutikk, restaurant, kino ++ alt ettersom den som skal ha det og hva vedkommende interesserer seg for. De blir alltid godt mottatt og bedre enn om jeg skulle kjøpt noe bare for å kjøpe noe... Pleier å legge med et pent/morsomt kort eller legge det i en liten eske og pakke inn som gave. :D
Gjest Vega Skrevet 13. juli 2003 #13 Skrevet 13. juli 2003 En flaske portvin? Gavekort til soneterapi, fotpleier, etc. En bok - roman, kokebok, eller etter interesse.
punkyB Skrevet 14. juli 2003 Forfatter #15 Skrevet 14. juli 2003 Tenker jeg satser på en parfyme jeg ..... også kanskje en bok i tillegg. Takk for tips alle sammen ! :-) Nå kommer det jo bare en på hvilken parfyme da ..... dette er jaggu ikke lett .....
punkyB Skrevet 15. juli 2003 Forfatter #17 Skrevet 15. juli 2003 Noa er god! Har sett flere nevne den såden skal jeg sjekke ut. Hvordan lukt der det på den ?? Tung/lett??
Marble Skrevet 16. juli 2003 #18 Skrevet 16. juli 2003 Sa Arden Beauty sist, utenom det har Lacoste kommer ut med en ny som er herlig! Davidorfg Cool Water er ogsaa en sikker vinner blant mine venner ihvertfall Haaper du finner noe fint
Gjest Zirine Skrevet 16. juli 2003 #19 Skrevet 16. juli 2003 Har sett flere nevne den såden skal jeg sjekke ut. Hvordan lukt der det på den ?? Tung/lett?? Hmm ... litt tung og litt lett?
punkyB Skrevet 16. juli 2003 Forfatter #20 Skrevet 16. juli 2003 Hmm ... litt tung og litt lett? hehe, ja da ble jeg jo så mye klokere !!! Enden på visa ble at jeg kjøpte en chanel - chance. SÅ nå får det briste eller bære.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå