Gjest Blogganbefaling! FOTO Skrevet 2. april 2009 #1 Skrevet 2. april 2009 Vil på det varmeste få anbefale denne bloggen. Masse nyttig til de som liker å holde på med foto http://fotomorro.blogspot.com/
Gjest Gjest Skrevet 3. april 2009 #2 Skrevet 3. april 2009 Jeg synes det er litt morsomt med skrivefeil i navnet på bloggen.
Gjest Gjest_Ingrid_* Skrevet 6. april 2009 #3 Skrevet 6. april 2009 Om en trenger gratis programmer til fotoredigering kan jeg anbefale "The Gimp" www.gimp.org. har selv brukt det en del. Jeg vil også anbefale en norsk side som heter www.iglo.no hvor en kan finne flere gratisprogrammer.
Virreliten Skrevet 7. mai 2009 #5 Skrevet 7. mai 2009 Picasa er mer et bibliotek enn et redigeringsprogram. Ikke fælt mye du kan gjøre med det hvis man gjør litt mer enn å justere lys og beskjære litt (joda, jeg vet du kan gjøre mer enn det, men for en over middels amatør duger det ikke).
Gjest Gjest_Hilde_* Skrevet 7. mai 2009 #6 Skrevet 7. mai 2009 Jeg anbefaler et program som hete Photofiltre - helt genialt OG gratis fotoredigeringsprogram kan lastes ned fra www.download.com - bare søk på Photofiltre
Nausicaä Skrevet 7. mai 2009 #7 Skrevet 7. mai 2009 Og så er det Picnik som er på nett Den bloggen så høyst uproffesjonell ut, du lærer ikke mer der enn du gjør i de norske foto-bladene.
Gjest Gjest_Ellen_* Skrevet 7. mai 2009 #8 Skrevet 7. mai 2009 Jeg vil anbefale http://www.irfanview.com/ Har brukt den mye i årenes løp, og er svært fornøyd med den til "husbruk".
FrizzleSizzle Skrevet 7. mai 2009 #9 Skrevet 7. mai 2009 Jeg har fått tips om www.sumopaint.com, uten at jeg har hatt tid til å sjekke det ut.
Gjest Gjest Skrevet 8. mai 2009 #10 Skrevet 8. mai 2009 Korleis er dei å frammkalle ?? eg har photoscape.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå