Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vil ha pene negler til bryllupet, og tenker falske av et eller annet slag.

Men jeg har hørt at limte negler kan falle av i løpet av dagen, og at støpte negler ødelegger neglen under. Og da blir jeg usikker.

Det er bare den ene dagen det er viktig at jeg har pene negler. Kommer nok til å klippe dem ned ganske fort etterpå, hvis jeg ikke kan ta de av selv.

Men ønsker jo å ha normalt fine negler, som nå. Ikke ødelagte på noen måte.

Å bruke mine egne har jeg ikke lyst til, siden de knekker en del i perioder.

Noen som har et tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har kun hatt gelenegler og disse falt ikke av ihvertfall. Dette med at gelenegler er mer skånsomt enn akryl er riktignok tull i følge negledesignerene på Tonelise Akademiet, eneste forskjellen er at den ene er i flytende form og den andre i fast.

Gjest Gjest_mia_*
Skrevet
Jeg vil ha pene negler til bryllupet, og tenker falske av et eller annet slag.

Men jeg har hørt at limte negler kan falle av i løpet av dagen, og at støpte negler ødelegger neglen under. Og da blir jeg usikker.

Det er bare den ene dagen det er viktig at jeg har pene negler. Kommer nok til å klippe dem ned ganske fort etterpå, hvis jeg ikke kan ta de av selv.

Men ønsker jo å ha normalt fine negler, som nå. Ikke ødelagte på noen måte.

Å bruke mine egne har jeg ikke lyst til, siden de knekker en del i perioder.

Noen som har et tips?

hvis det kun er denne ene dagen, så ville jeg gått for å lime. Pleier å bruke de innimellom, og de sitter i opp til en uke. Men du kan jo selvfølgelig være uheldig å miste de fortere. Men med disse neglene så gjør øvelse mester, for du må ikke få så mye luft under de.. så jeg ville prøvd et par ganger først :)

Skrevet

Ok, Takk for svar. :)

Skrevet

Å lime fungerer helt fint det. Er jo bare å lakke dem, så syns det ikke:)

Gjest Gjest
Skrevet

har hatt akrylnegler i to år, nå har jeg tatt dem av pga endring i jobben som gjør at lange negler er upraktisk. Neglene under er litt "sprøere", men ikke skadet på noen måte. Du kan trygt legge støpenegler uten å bekymre deg for å ødelegge dine naturlige negler :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...