Gå til innhold

Mye vann/spytt i munnen

Gjest Wacmoc

Anbefalte innlegg

Gjest Wacmoc

I hele dag, og i går kveld har jeg hatt utrolige mengder med vann/spytt i munnen. Det er så ille at jeg må sitte å spytte i en tom brusboks hele tiden. Har også en utrolig ekkel smak i munnen min, sånn "tom" smak som ikke smaker noe, men det er fryktelig ekkelt. Uansett hva jeg spiser, drikker eller hvor mye jeg pusser tennene så blir det ikke borte. Mat og drikke smaker sikkelig dritt, og klarer heller ikke røyke.. Aldri hatt dette før..

Noen som har hatt noe lignende?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest

Føler du at det kommer fra halsen, eller fra spyttkjertlene i munnen (er noen i kinnet og noen under/foran tunga)? Har du vært syk i det siste, eller spist noe uvanlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_camilla_*
Ingen? :/

Er utrolig ekkelt..

Dette få jeg hver gang jeg får halsbetennelse. Utrolig ekkerlt jeg vet! Jeg svelger og svelger til jeg blir kvalm. Har spurt legen min hva det kommer av men virker ikke som noen vet det. Bruker å gå over etter 3 dager somregel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wacmoc

Det føles ut som om det bare pluttselig er masse spytt der.. Jeg svelger, også innen jeg har svelget så er det like mye spytt der :/ Har verken spist noe uvanelig, og har ikke vært syk på over en mnd hvor jeg hadde lungebetennelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...