Gjest Gjest_Linn_* Skrevet 2. april 2009 #1 Skrevet 2. april 2009 Hva anbefaler du? Har lyst til å prøve ut en av disse for å holde lenger på brunfargen, og kanskje bli litt brun i tillegg. Har du noen erfaringer med noen av disse? Betakoroten fra betakaroten.no eller Vital Sun? Eller har du noe annet å anbefale? Setter veldig stor pris på svar :-)
Gjest sonati Skrevet 4. april 2009 #2 Skrevet 4. april 2009 Det samme har jeg også lurt på. Men jeg har nå tatt en sjans og bestilt meg VitalSun. Jeg fikk høre mye bra om det, og jeg stoler ikke helt på Betakaroten.
Gjest Gjest_Emilie_* Skrevet 12. juni 2009 #3 Skrevet 12. juni 2009 Jeg går på vitalsun nå, og jeg ser det allerede at jeg har fått en finere farge etter å ha tatt sol i 20 min. Den blir liksom litt brunere hver dag (2 dager siden jeg har tatt sol), meeeen, det klør over hele kroppen min jevnlig. Lurer på om dette kan være en bivirkning eller noe slikt? Noen som vet? Jeg har ikke merket noen gulfarge i hendene mine eller noe slikt. Ganske fornøyd ellers.
Gjest Gjest_baby_* Skrevet 25. juni 2009 #4 Skrevet 25. juni 2009 Jeg går på vitalsun nå, og jeg ser det allerede at jeg har fått en finere farge etter å ha tatt sol i 20 min. Den blir liksom litt brunere hver dag (2 dager siden jeg har tatt sol), meeeen, det klør over hele kroppen min jevnlig. Lurer på om dette kan være en bivirkning eller noe slikt? Noen som vet? Jeg har ikke merket noen gulfarge i hendene mine eller noe slikt. Ganske fornøyd ellers. tror dette er bivirkning ja, har hatt akkuratt det samme selv. føler som kroppen er "rar" solbrent på en måte men at den ikke er rød--
Gjest sonati Skrevet 22. oktober 2009 #5 Skrevet 22. oktober 2009 Jeg går på Vital Sun og det klør flere timer etter solarium, men det går over før jeg sovner. Blir bare sånn rød at det er vondt og klør samtidig som det føles solbrent ut et par steder på kroppen, men fargen er kjempe fin og jeg har bare tatt sol og gått på tablettene i litt over en uke! Jeg tar sol i 15min a gangen, 3 ganger i uka da.
NatashaHAHA Skrevet 13. april 2010 #6 Skrevet 13. april 2010 Jeg bestilte nettopp betakaroten 9mg fra betakaroten.no, den som er på tv hele tiden. Var innom sunkost og de hadde bare en med 3 mg, og det tror jeg er så lite at du ikke vil få noen effekt. Blir spennende å se=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå