Gå til innhold

Hvilken ansiktskrem med selvbruningseffekt er best?

Anbefalte innlegg

Gjest frøken s
Skrevet

tips til gode ansiktskremer med selvbruning? Har prøvd den fra apoteket, sun kissed fra Aco-den "virket" iallefall ikke på meg, fikk ingen farge:)

Videoannonse
Annonse
Gjest frøken s
Skrevet

dytter denne litt opp og håper på svar jeg...:-)

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg pleier å bruke loreal sin,husker ikke helt hva den heter men det er en sånn avlang flaske og selve kremen er farget.Synes den funker bra,om man smører et godt lag på.

Pleier å bruke den nærmest hver kveld,og innimellom om morgenen i kombinasjon med litt solpudder.da trenger eg ikke noe foundation,synes huden får "puste" mye bedre på den måten.Fin-fint å bruke på sommerstid hverfall:)

Gjest frøken s
Skrevet

Tusen takk for svar Gjest!:)

Er det som er todelt, med en hvit og en farget krem?

Når du sier at du smører den på om kvelden, hvor lenge må den trekke inn før leggetid da? Er ganske så nybegynner på dette feltet..;)

Gjest Gjest
Skrevet
Tusen takk for svar Gjest!:)

Er det som er todelt, med en hvit og en farget krem?

Når du sier at du smører den på om kvelden, hvor lenge må den trekke inn før leggetid da? Er ganske så nybegynner på dette feltet..;)

Nei den heter sublime bronze mener eg,og selve flasken ser litt "eksklusiv" ut i forhold til vanlige selvbrunere.Selve kremen er bronsefarget,og den koster rundt 150 kr,muligens litt mer.men den er veldig drøy!Eg har en slik flaske leenge.

Eg pleier å peele huden i ansiktet først med en god peelingkrem,så klapper eg vannet av og lar ansiktet tørke helt.

Så smører eg på selvbruneren(viktig at selvbruneren blir påført jevnt på rengjort,tørr hud) og lar den trekke inn hvertfall en halvtimes tid før eg går og legger meg.

Pass på hårfester og øyebryn spes. om du er lys,for mye/overflødig farge her vil lage merker om ikke du er nøye.Eg har mørkt hår og øyebryn så er ikke såå krise på meg om eg slurver litt.

Pleier bare å gå over hårfestet og det med et tørt håndkle når eg er ferdig å smøre på.(q-tips funker bra på øyebrynene)

lykke til:)

Gjest Gjest
Skrevet

Forresten,husk for all del å vaske fingrene godt når du er ferdig.Det er ikke bare i ansiktet selvbruneren lager farge;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...