Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 2. april 2009 #1 Skrevet 2. april 2009 Jeg er på jakt etter årets solkrem. Har aldri vært særlig flink til å bruke solkrem tidligere, så hadde vært fint med noen tips Trenger både til ansikt og kropp. I ansiktet hadde det egentlig vært ideelt med en uten parfyme, da jeg får mye kviser av produkter med parfyme og andre tilsetningstoffer som irriterer. Får også lett soleksem de første dagene i solen... Hadde tenkt meg rundt faktor 15 or so. Noen forslag til bra kremer? Prisen er ikke så viktig... Takk
shine86 Skrevet 2. april 2009 #2 Skrevet 2. april 2009 Boots (apotek) har blant annet solkremer fra cosmica og cliniderm som er uten parfyme. Til ansiktet har de også cliniderm face sun gel som er lett i konsistensen og samtidig tilfører fukt til huden.
FangeLiv Skrevet 2. april 2009 #3 Skrevet 2. april 2009 Jeg er kjempefornøyd med ansiktssolkremen til MD. Jeg bruker faktor 30, men de har 15 også. Den er lett og god, men gir mye fukt så jeg slipper å bruke dagkrem under. Får ikke kviser heller. Anbefales absolutt!
fregnen Skrevet 3. april 2009 #4 Skrevet 3. april 2009 Hvorfor skal du ha så lav faktor i ansiktet? Vil ikke anbefale Cliniderm sin, den lukter pyton og blir veldig fet i ansiktet. Avene skal visst ha kommet med en ny solkrem for ansiktet som er spesielt til 'acne-prone' hud, husker ikke navnet men den kommer i oransje eske. Ellers er jo solkremer fra hudpleiemerker å foretrekke, som f.eks. md formulations, Dermalogica, Decleor osv.
Hilde Christina Skrevet 3. april 2009 #5 Skrevet 3. april 2009 Jeg elsker den nye Moisture Defense Antioxidant lotion med SPF 20 fra MD Formulations. Dette er riktignok en dagkrem med faktor, ikke en solkrem. Solkremene til MD er også gode, men har noe fetere konsistens.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå