mira1 Skrevet 12. juli 2003 #1 Skrevet 12. juli 2003 Hei alle ventende. Hvordan står det til med dere alle? Noen har kanskje allerede født, mens andre teller dager/uker. Jeg for min del vet ikke hva jeg skal tro. Var hos jordmor på torsdag, og hun tror ikke ultralydterminen jeg fikk er riktig. SF-målene er laaangt over normalen. Kanskje jeg har tre liter fostervann, eller noe sånt. I allefall har hun sendt en ny rekvisisjon til sykehuset. Det blir vel ny time i starten på august, da er ferien over for dom som har med ultralyden over. Vel det blir nå spennende å se om jeg har 7 uker eller 5 uker igjen. I beste fall har jeg kanskje bare to uker igjen når jeg skal på ultralyd. Er heldigvis ferdig med alt. Det er bare babyen som mangler, og den er så etterlengtet nå....av oss alle fire. Vi bare venter
Gjest Anonymous Skrevet 12. juli 2003 #2 Skrevet 12. juli 2003 Hei. Det er sikkert deilig å få høre at en er lengre på vei enn en tror, da blir jo ventetiden fortkortet ned litt. :D Jeg har vært på flere UL, (grunnet tidligere komplikasjoner) så jeg må nok vente på den datoen som allerede ble satt ved første UL. Men men, jeg er jo forberedt på det da. Synes ikke det er så forferdelig nå, som de to forrige gangene. Har to fra før, som tar nok av tiden, så jeg går ikke å venter nei. Men begynner selvfølgelig å bli klar da. :D Ønsker deg lykke til på UL Mira1!! Klem
Rapitap Skrevet 12. juli 2003 #3 Skrevet 12. juli 2003 Jeg venter også, selv om jeg ikke er gravid...men venter på å bli det...sånn en gang! =)
Iset Skrevet 12. juli 2003 #4 Skrevet 12. juli 2003 har det helt topp jeg:) med unntak av smertefull bekkenløsning da. men jeg har heldigvis flere gode dager enn vonde dager:) gleder meg ihjel til babyen kommer, var nettopp ute i gangen og dullet litt med barnevognen som står der. har nettopp hentet den, og kan ikke VENTE med å ta den i bruk!!!!!! men men, må smøre meg med tålmodighet i noen måneder til. klem Iset 21+2
mira1 Skrevet 13. juli 2003 Forfatter #5 Skrevet 13. juli 2003 Ja, jeg vet hvordan det er å gå med bekkenløsning! Hadde ingen antydning i mine to første svangerskap, men denne gangen fikk jeg det for fullt. :cry: Det tærer litt på humøret å ikke kunne gjøre alt en har lyst til..... Mannen min tar ut aktiv sykemelding fra i morgen av. Da kommer han hjem noe tidligere fra arbeid enn til vanlig. Det blir nok godt å få den hvilen midt på dagen i stedet for på ettermiddagen. Ikke har jeg muligheter til å "løpe" etter de to andre barna våre heller hvis de stikker av. Kaster selv laaange blikk på vogn og vugge når jeg går forbi dem i gangen. Gleder meg så, det er jo tross alt 5 år siden sist. Venter og venter......
Furstina Skrevet 13. juli 2003 #6 Skrevet 13. juli 2003 Jag mår fortfarande toppenbra! Är 15+4 i dag och har egentligen mått oförskämt bra. Ingen kvalme, ingen värk, ingenting... jag var bara lite trött i början men det börjar ge sig. Väntar på kallelse till Ultraljud. Hade hoppas att få göra det i nästa vecka - innan vi åker till Norge - men nu ser det ut som vi får vänta tills mitten av augusti när semestern är slut. Solbrun liten mage efter en vecka i Italien (utan vin ). Är nyfiken på att se han/hon som växer där inne. Längtar till Norge och min mans familj. Har köpt ett par mammabyxor och två kjolar/skørt med stretch för att få plats med magen Har inte köpt några babyting ännu, vill vänta en stund med det.
con_energia Skrevet 13. juli 2003 #7 Skrevet 13. juli 2003 Kan mannen din ta ut aktiv sykemelding på grunn av din helsetilstand? Jeg har vært sykemeldt hele svangerskapet og kunne godt trengt litt mer avlastning i forhold til sønnen vår nå på slutten, men trodde ikke det var mulig at mannen min fikk sykemelding på grunn av meg....?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå