tigerpus1 Skrevet 2. april 2009 #1 Skrevet 2. april 2009 hei i kullet som vi fikk nå så ser det ut som det har hvert 2 fedre på færde. vi har 3 små nøster grå og svart. og to veldig grovbygde mest hvite og litt grå nøster. de to hvite har noe som kommer i øyenkroken hva kommer dette av ? er det vanlig ? jeg har fjernet det med bommulsdotter men det kommer tilbake. legger inn et bilde av gutten så kan dere se hva jeg mener. håper på noen svar om dette er vanlig eller om jeg bør ta de til dyrlegen.
Aurora M. Skrevet 2. april 2009 #2 Skrevet 2. april 2009 Hvis det er svart, så er det hvertfall ikke noe farlig. De har det nok de andre også, bare at du ikke ser det fordi de ikke er hvite. Det er ikke noe verre enn sånt "søvnrusk" som vi også kan få, altså helt normalt. Hvis det irriterer deg, kan du jo tørke det forsiktig bort med en myk, fuktig klut. Men aldri pirk i øyenkroken til katten! Er det derimot gult, lukter og kommer i større mengder, bør du ta de til veterinæren.
Aurora M. Skrevet 2. april 2009 #3 Skrevet 2. april 2009 Så bildet først nå jeg. Men du så nydelig!! Hvis det er det rusket som synes på bildet der, så er det helt vanlig.
tigerpus1 Skrevet 2. april 2009 Forfatter #4 Skrevet 2. april 2009 hei ja det er det du ser på bildet. har aldri hatt hvite katter før og har aldri sett det på de andre derfor jeg lurte. godt at det ikke var noe farlig. blir litt hønemor til disse småtrolla
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå