Gjest Gjest_håpende_* Skrevet 2. april 2009 #1 Skrevet 2. april 2009 Hei jeg har et spørsmål til dere som har vert eller er forlovet. Jeg har prøvd å finne tegn på at kjæresten min skal fri på nettet men det står ikke noe om det i det hele tatt. Så det jeg lurer på er hvilke "tegn" har han/hun vist i forkant før han/hun fridde til deg? Jeg er takknemmelig for alle seriøse svar
Møffi Skrevet 2. april 2009 #2 Skrevet 2. april 2009 Det er vel ikke så lett som å se etter graviditetstegn Men noe i duren: Snakke om deres felles fremtid Elsker deg Kanskje er interessert i din ringstørrelse Vil ha deg med på en eller annen romantisk aktivitet hvis alle punktene over er oppfylt...
Gjest Gjest Skrevet 2. april 2009 #4 Skrevet 2. april 2009 Tankefull og litt fjern til tider. Når du spør hva det er, smiler han og sier: "Eh, neida! Ingenting! Bare tenkte på deg!" eller noe sånt.
Gjest Gjest_håpende_* Skrevet 2. april 2009 #5 Skrevet 2. april 2009 Hemmelighetsfull Ja han er veldig hemmelighets full, og sier han skal gjøre noe jeg har ventet på og noe som er stort....
Gjest Gjest Skrevet 2. april 2009 #6 Skrevet 2. april 2009 Ja han er veldig hemmelighets full, og sier han skal gjøre noe jeg har ventet på og noe som er stort.... Da skal han endelig stake opp den tette sluken du har mast på ham om i ukevis Neida, klart han skal fri, det er jeg meget sikker på :D Håper det blir en fantastisk opplevelse som du husker lenge
Phaedra Skrevet 2. april 2009 #7 Skrevet 2. april 2009 Jeg fikk masse tegn, for vi hadde blant annet tittet på ringer gjennom vinduer og på hva jeg likte og sånt. Og han hadde vel sjekket ut litt på forhånd ved å spørre om jeg kunne tenke meg hus og barn og hele pakka, så jeg regnet med at ting var på gang. Men jeg trodde ikke at han skulle fri på det tidspunktet han gjorde. Så plutselig en dag var kjæresten veldig ivrig på at vi skulle dresse oss opp og gå ut og spise en finere middag sammen. KJEMPEIVRIG faktisk. Dette er ikke noe vi pleier å gjøre nei, og han sa at han derfor ville ut på ordentlig "date" for det var så lenge siden sist. Men jeg var liksom ikke helt i humør - 4 dager på rad. Den 5. dagen ringte kjæresten min jobben min og tok med fri litt tidligere og ba dem sende meg hjem så jeg kunne kle meg om til middag. På dette tidspunktet var jeg heller forvirra over hvor insistent han var, men tenkte at jaja, hvis det var så viktig for ham så. Så jeg ble med ut på middag. Og han fridde
LindaM Skrevet 2. april 2009 #8 Skrevet 2. april 2009 Vi har alltid snakket mye om verdier i livet, og hva vi vil med livet vårt sammen. Jeg kan ikke si at jeg så noen tegn til at han skulle fri. Det eneste han spurte om for noen mnd siden, var om man brukte samme ringer til forlovelse og giftering.. Men tenkte ikke så mye på det fordi vi alltid har snakket mye om framtid Jeg ble kjempe overrasket når han fridde! Og det er jeg faktisk veldig glad for! Man skjønner liksom ikke at det skjer, og kiler i hele kroppen lenge etterpå! he he husker jeg var så glad for at jeg faktisk hadde pynta meg litt Hvis man ser etter tegn, så vil jeg tro at all snakk om framtid, bryllup, hvordan ringer man liker osv. er tegn på at han tenker i de baner.
Gjest Gjest_håpende_* Skrevet 2. april 2009 #9 Skrevet 2. april 2009 Vi har alltid snakket mye om verdier i livet, og hva vi vil med livet vårt sammen. Jeg kan ikke si at jeg så noen tegn til at han skulle fri. Det eneste han spurte om for noen mnd siden, var om man brukte samme ringer til forlovelse og giftering.. Men tenkte ikke så mye på det fordi vi alltid har snakket mye om framtid Jeg ble kjempe overrasket når han fridde! Og det er jeg faktisk veldig glad for! Man skjønner liksom ikke at det skjer, og kiler i hele kroppen lenge etterpå! he he husker jeg var så glad for at jeg faktisk hadde pynta meg litt Hvis man ser etter tegn, så vil jeg tro at all snakk om framtid, bryllup, hvordan ringer man liker osv. er tegn på at han tenker i de baner. min spurte også om man brukte forlovelsesring som giftering når man blir gift. takk foralle svar forresten
Gjest Gjest Skrevet 20. april 2009 #10 Skrevet 20. april 2009 Min kjære spurte litt i forkant ; hvordan tror du ting forandres hvis vi gifter oss, hvorpå jeg svarte :minst mulig:) Han må ha sett seg tilfreds med det, for noen mnd. etterpå gikk han ned på kne. Men de morsomste tegnene var kanskje at det plutselig var veldig viktig å få med seg champagneglass til utlandet, og om ikke disse kunne være med i håndbagasjen? ( Og så viste det seg at han hadde fått inngravert et av disse med SPØSMÅLET:) Ellers var han litt utover det vanlige pratsom og beundrende og takknemlig og kosete dagen det skjedde. og vimsete, som kanskje kunne blit tolket som nervøs, men ikke noe som jeg la merke til. Hadde kanskje fått følelesen av det, og var dermed så spent selv at jeg ikke la merke til det, men det er det lett å si i ettertid:P
Gjest Gjest Skrevet 21. april 2009 #11 Skrevet 21. april 2009 Min kjæreste hadde plutselig et ærend som jeg ikke fikk vite om, han var fjern og ikke til stede, svettet i hendene og kunne ikke henge fra seg jakka i garderoben på restauranten, men måtte ha den med seg til bordet der vi skulle spise. Haha.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå