Gjest gjest_snartbrud Skrevet 2. april 2009 #1 Skrevet 2. april 2009 Hei, jeg skal gifte meg 5. september *glede seg* Men pga mye stess og sykdom har jeg fortsatt ikke fått ordnet med brudekjole! Begynner å bli litt stresset, men tenkte jeg skulle bestille prøvetime hos Agape nå så snart som mulig. Men lurte på om noen har kjøpt brudeskolen sin hos Agape? og vet sånn ca hvor lang leveringstid det er på kjolene?? Takker kjempe masse for svar! ps: vil gjerne høre fra folk som har vært på Agape i Stavanger, ang service og liknende
Noli Skrevet 2. april 2009 #2 Skrevet 2. april 2009 Du har god tid altså. Har de kjolen i din størrelse i butikken, får du den med deg hjem samme dag. Jeg kjøpte min på Agape i Stavanger, og er veldig fornøyd med servicen der. Har vært der flere ganger, blandt annet for tilpassning, og skal tilbake dit og hente kjolen min i dag faktisk.
Gjest gjest_snartbrud Skrevet 2. april 2009 #3 Skrevet 2. april 2009 Du har god tid altså. Har de kjolen i din størrelse i butikken, får du den med deg hjem samme dag. Jeg kjøpte min på Agape i Stavanger, og er veldig fornøyd med servicen der. Har vært der flere ganger, blandt annet for tilpassning, og skal tilbake dit og hente kjolen min i dag faktisk. Tusen takk for svar! Nå puster jeg litt lettet ut:) Ble litt småstresset når jeg leste et sted at det kunne ta opptil 4 mnd å få levert kjolen...! Supert å høre at du har fått bra service på Agape, da får jeg bare begynne å glede meg til prøvetime:)
Gjest gjest_snartbrud Skrevet 2. april 2009 #4 Skrevet 2. april 2009 Du har god tid altså. Har de kjolen i din størrelse i butikken, får du den med deg hjem samme dag. Jeg kjøpte min på Agape i Stavanger, og er veldig fornøyd med servicen der. Har vært der flere ganger, blandt annet for tilpassning, og skal tilbake dit og hente kjolen min i dag faktisk. Et spørsmål til.. ang tilpassninger, er dette noe som føler med i prisen, eller noe man må betale for utenom?? Er helt grønn på dette her jeg, hehe
Noli Skrevet 2. april 2009 #5 Skrevet 2. april 2009 Jeg tror jeg betalte 1500,- eller 2000,- for tilpassning av kjolen, de renser (om det trengs) og steamer den gratis.
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 3. april 2009 #6 Skrevet 3. april 2009 Det kommer nok an på hvilken kjole du velger. Jeg valgte en de måtte bestille i min str, og det tok 4 mnd å få den. Har ellers også vært svært fornøyd med servicen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå