Blåmor Skrevet 2. april 2009 #1 Skrevet 2. april 2009 Bestilte EL-tester fra billig-tester.no, tok en i sted. Sjekket etter ca 2 min, og da hadde det ikke kommet opp noen strek. Regnet så med at den var negativ. Men når jeg ser på den igjen 20-25 min senere, så er det en svak, men likevel tydelig strek der likevel (i tillegg til kontrollstreken selvfølgelig). Leste jo i bruksanvisningen at den skal ligge i 5 min, og ikke leses av etter dette, fordi den da kan bli falskt positiv. Men gjelder dette allerede etter så kort tid? Jeg skjønner jo at jeg bør ta en test til for å sjekke om den viser det samme, men jeg må jo ikke tisse ennå... Håperhåperhåper den er P-O-S-I-T-I-V!!
Gjest EL-strips? Skrevet 2. april 2009 #2 Skrevet 2. april 2009 hei dette spørs hvilken type test du bruker. er det en strips? om alle typer strips funker på samme måte (pls correct me if i'm wrong..): så skal teststreken være like sterk eller sterkere enn kontrollstreken for å være positiv. så da du sier at den er svak, antar jeg at kontrollstreken altså er sterkere? konklusjon: testen var (dessverre) negativ. lykke til, forstår godt at dette er forvirrende slik i starten. jeg har nå, etter 8mnd som prøver, endelig lært meg dette
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå