Gjest Gjest_lalla_* Skrevet 2. april 2009 #1 Skrevet 2. april 2009 Er du en av dem som frykter alt og alle?? Kanskje er du redd for fremtiden, krig,reinsdyr,edderkopper,åpne toalettlokk, betasuppe som inneholder et ujevnt antall gulerøtter eller kanskje du bare er mørkeredd?? Hva er du redd for, og hvorfor er du redd for dette?? Hvilke gleder har du?? Er du en av dem som er glad for den minste lille ting - når andre vinner i Lotto, blir frisk fra en skummel sykdom, vinner en pose Twist i Speiderlotteriet, når solen skinner eller når noen gir deg et smil?? Hva gjør deg glad, og hvorfor??
Gjest Papirkurven Skrevet 2. april 2009 #2 Skrevet 2. april 2009 Jeg er redd for å ikke bety noe i verden og å ende opp alene. Og jeg gleder meg over de flotte tingene som skjer i mitt og kjærestens liv akurat nå
Gjest Wacmoc Skrevet 2. april 2009 #3 Skrevet 2. april 2009 Er redd for å bli forlatt av kjæresten min fordi jeg ikke klarer meg uten han. Er glad for at jeg har kjæresten min og at han elsker meg
^^Belle^^ Skrevet 2. april 2009 #4 Skrevet 2. april 2009 Jeg er livredd for å miste flere i nær familie før ''tiden er inne'' da jeg har opplevd dette veldig nært på kroppen og vet at det faktisk kan skje meg. Jeg gleder meg egentlig over det meste, men akkurat nå er jeg glad som en lerke hver gang sola skinner ute. Jeg er også veldig glad for at jeg har verdens beste kjæreste. :rødme:
GlaJenta88 Skrevet 2. april 2009 #5 Skrevet 2. april 2009 Jeg har en urasjonell frykt for kryp, særlig edderkopper. Dette er uhorvelig irriterende og meningsløst, men det er nå der inni meg det også. Akkurat i skrivende stund er jeg litt redd for de forandringene som skjer inni kroppen min, og om jeg kommer til å miste eller bære frem barnet osv. Men når alt kommer til alt, så er jeg en glad jente. Jeg er fornøyd og jeg trives stort sett overalt og med det meste i livet mitt. Jeg er glad jeg har samboeren min, vennene mine og familien min. At jeg bor her i Norge og at jeg har mulighet til å ta utdannelse og få en jobb jeg liker. Jeg gleder meg ofte på andres vegne, også mennesker jeg egentlig ikke kjenner. På samme måte som jeg ofte blir lei meg og trist på andres menneskers vegne. Dette også til tross for at jeg ikke kjenner dem. Men de er jo mennesker de også! Helt til slutt kan jo jo avslutte med sitat fra kinoreklame; "Twist gjør meg glad."
thumbalina Skrevet 2. april 2009 #6 Skrevet 2. april 2009 Jeg er redd for at det skal skje noe galt med de jeg er glad i. Har opplevd mye sykdom og dødsfall i nærmeste familie - og erfaringene har gjort meg mer "nervøs" og fryktelig klar over at triste og vonde ting faktisk skjer. MEN det har også lært meg å være glad for alt det gode som skjer også. Ting skjer for en grunn - og på en eller annen måte så kommer det noe godt ut av det vonde også. Så jeg gleder meg og er takknemlig for hver dag som går som jeg har sammen med de jeg er glad i. Litt som denne her ja =) Gjelder bare å finne en "paraply" som holder regnet ute
Gjest Gjest_bambi_* Skrevet 2. april 2009 #7 Skrevet 2. april 2009 Jeg er redd for å bli feit, og så er jeg redd jeg aldri skal finne meg noen bra kjæreste. Jeg er glad for de utrolig bra vennene og søsknene jeg har, også er jeg veldig glad jeg har kommet inn og går på drømmestudiet mitt (som er veldig vanskelig å komme inn på).
Gjest MissBella Skrevet 2. april 2009 #8 Skrevet 2. april 2009 Jeg er redd for å miste mine nærmeste, dvs familie og venner som jeg er glad i. Det skjer mye vondt og urettferdige ting i verden så jeg håper at det ikke skjer enda. Jeg frykter også at jeg ikke gjør en bra nok jobb når det gjelder både jobb og skole. Håper det ikke stemmer men litt redd for det allikevel. Akkurat nå er jeg veldig glad i livet mitt. Fornøyd med både jobb og skole, jeg har gode venner, familie som er glad i meg. Eneste jeg mangler er en kjæreste men håper på at det dukker opp noen i løpet av 2009. :rødme:
Gjest Gjest Skrevet 2. april 2009 #10 Skrevet 2. april 2009 Jeg er redd for å miste de nærmeste, og vet at det faktisk kan skje. Jeg er redd for å ikke leve livet som jeg burde. Jeg er også redd for å få alvorlig sykdom, det henger sammen med dødsangst. Jeg er glad for at det finnes måter å i større grad forsone seg med noen slike ting på enn jeg hittil har klart. Jeg er også glad for alle de mulighetene jeg har til å leve et liv jeg kan stå inne for. Jeg er glad jeg har kloke og reflekterte venner og familie. Også er jeg redd for veps og ting som smeller.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå