Gjest Bullvay Skrevet 2. april 2009 #1 Skrevet 2. april 2009 Jeg har begynt og fått dreisen på denne sugingen. Etter utallige måneder med både banan og squach, så tror jeg snart jeg fint er i mål. Fra spøk til revolver, jeg får en smukk mann, - som har reist helt fra canada for å besøke meg, og dette skal belønnes noe så voldsomt. Jeg vil si jeg har vært et rimelig seksuelt aktivt menneske opp igjennom, men siden det har uteblitt de mange seriøse forholdene, så har jeg aldri fått rom om mulighet for å kunne perfeksjonere kunsten å få ham til å kommer mens jeg suger han. Derfor dere, gi meg noen poiters, noe som funger for deres menn, eller om noen menn leser dette, noe dere selv liker. Jeg vet hva det går i, jeg vil bare få ham til å KOMME, mitt eneste ønske. peace and love.
Nelly Pelly Skrevet 2. april 2009 #3 Skrevet 2. april 2009 Vis at du nyter det (VIKTIG). Når du tar han i munnen, fukt leppene og "press" han inn. Bruk tungen mye, finn ut hvilke bevegelser han liker best. Konsentrer deg om hodet og "strengen". Bruk hånden på roten (viktig med mye spytt) Bygg det gradvis opp. Når det begynner å nærme seg, hold tempoe/rytmen oppe. Evt topp det hele med en finger rundt/i rumpehullet. Og svelg (har du han langt inn når han spruter merker du det knapt) Evt er jo 69 en slager, iallefall som oppvarming. Da kan du også leke litt med rumpehullet Har funket for alle jeg har sugd, aldri møtt noen det ikke går for. Men liker å suge veldig godt, og har lest mye rundt det. Jeg er også veldig obs på tilbakemeldinger underveis, blikkontakt og det å vise at jeg nyter det(som jeg også gjør).
Gjest ehem Skrevet 2. april 2009 #4 Skrevet 2. april 2009 Vis at du nyter det (VIKTIG). Når du tar han i munnen, fukt leppene og "press" han inn. Bruk tungen mye, finn ut hvilke bevegelser han liker best. Konsentrer deg om hodet og "strengen". Bruk hånden på roten (viktig med mye spytt) Bygg det gradvis opp. Når det begynner å nærme seg, hold tempoe/rytmen oppe. Evt topp det hele med en finger rundt/i rumpehullet. Og svelg (har du han langt inn når han spruter merker du det knapt) Evt er jo 69 en slager, iallefall som oppvarming. Da kan du også leke litt med rumpehullet Har funket for alle jeg har sugd, aldri møtt noen det ikke går for. Men liker å suge veldig godt, og har lest mye rundt det. Jeg er også veldig obs på tilbakemeldinger underveis, blikkontakt og det å vise at jeg nyter det(som jeg også gjør). Sikkert gode tips det der. Men må bare skyte inn at det er ikke fasiten på hvordan alle menn liker det. Alle er forskjellig. Bare for å ta min mann å sammenligne med, så vil han heller ha den så langt inn i munnen som mulig, ikke så mye dilling med hodet. Og hvis du ikke kjenner han seksuelt - ikke finn på å putte fingeren i/rundt rompehullet før du har spurt. Hadde noen gjort det på min mann hadde det over og ut. Det er forbudt der i gården! Du høres jo ganske erfaren ut, så du visste sikkert dette fra før, men til andre lesere: alle menn liker ikke dette!
Nelly Pelly Skrevet 2. april 2009 #5 Skrevet 2. april 2009 Selvfølgelig er alle menn forskjellig, jeg listet bare opp det som har fungert for meg. Men som jeg skrev, det er viktig å se på responsen du får og forandre bevegelser/teknikker etter det. Og man putter selvfølgelig ikke bare fingeren i rumpen, men spør først. Evt kan man jo merke om det er lovlig hvis man masseres på området mellom pungen og rompehullet, og smånærmer seg litt. Du merker fort om mannen trekker seg bort eller skyter seg frem/stønner ol. mange har lyst til å prøve dette, men vil ikke snakke om det. Og når det gjelder å bruke munnen øverst og hånden nederst, så er det min lille hemmelighet. Av en eller annen grunn tror de at jeg har hele i munnen. Ellers så vil jeg bare presisere at kommunikasjon er viktig. Første gangen med en ny så prøver du forskjellige ting og spør hva han liker best
Gjest Gjest_ANNE_* Skrevet 2. april 2009 #6 Skrevet 2. april 2009 Bare et lite tips, for guds skyld vær forsiktig med og bruke tennene, du risikerer et hyl og en slapp en hvis du har noen skarpe tannkanter, dra leppene over tennene og sug i vei Dere finner nok ut av det
Gjest Gjest_Mann_* Skrevet 2. april 2009 #7 Skrevet 2. april 2009 Prøv å gå så langt ned som overhode mulig. Det er nok antagelig det beste du noen gang kan gjøre, om du klarer å få hele herligheten i munnen så er det ganske ekstatisk for mannen
Ethereal Skrevet 2. april 2009 #8 Skrevet 2. april 2009 Jeg kan bare si hva jeg har fått god respons på: - lett leking med ballene. Kile med fingerene. Bruke munnen. - blikkontakt. Se på han og vis at du liker det. - ha hånda på låret eller magen hans. Merkelig det, men jeg har fått skikkelig god respons bare av å plassere den litt hardt der. Altså vise interesse for hele kroppen, ikke bare pikken. - svelge. Lykke til
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå