Gjest bamsemums Skrevet 12. juli 2003 #1 Skrevet 12. juli 2003 hei.. sitter inne på ellos og ser på bh'er... har noe vanskeligheter med å finne stor nok bh i vanlig butikker som hennes og mauritz og kappahl osv. Så jeg tenkte jeg skulle prøve å bestille en eller to fra ellos sine sider. Men så var det bh størrelsen da, jeg bruker idag en bh som sitter veldig fint og passer og størrelsen der er 100e, går det an å kjøpe en bh i 100 Dd, tilsvarer det ca størrelse E i cupen??????? Håper noen kan hjelpe meg med dette store problemet. Noen der ute med erfaring om bh kjøp over ellos?
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 12. juli 2003 #2 Skrevet 12. juli 2003 BH'er i så store størrelser krever god kvalitet- jeg ville oppsøkt en undertøyssalong fremfor å handle hos Ellos. Minnie
Gjest bamsemums Skrevet 13. juli 2003 #3 Skrevet 13. juli 2003 jeg har dessverre ikke rådtil så dyre bh'er som de fleste slike steder selger....... Ingen som kan fortelle meg hva Dd betyr i bh størrelse.... kan det tilsvare en E?
Jinx Skrevet 13. juli 2003 #4 Skrevet 13. juli 2003 Du kan jo ta en tlf til Ellos å spørre dem ? Ellers er jeg enig med Minnie. Det er vel bedre å kjøpe en skikkelig bh, som holder brystene på plass og gir god støtte, enn å kjøpe mange billige med dårlig kvalitet som du må skifte ut ofte likevel.. Det hender de har salg i undertøysbutikker også Når du er så "stor" lønner det seg både for brystene, ryggen og holdningen at du har en skikkelig god bh.. Å det er verdt pengene !! (dessuten er det ikke så dyrt) Husk : Man får det man betaler for ....
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 13. juli 2003 #5 Skrevet 13. juli 2003 I tillegg til det Jinx nevne så sitter jo også klærne penere på en. Enkelte ting må man rett og slett ta seg råd til bamsemums. Minnie
Gjest Jamila Skrevet 14. juli 2003 #6 Skrevet 14. juli 2003 100DD er ikke det samme som 100E, en E cup er større i cup'en enn DD. Jeg ville heller ikke kjøpt BH gjennom Ellos, med din størrelse bør du gå i en spesialforretning og finne en størrelse som er perfekt for din kropp. Du ender sannsynligvis bare opp med å kjøpe en billig BH som du ikke får brukt, og må bruke penger på en skikkelig en senere uansett. Been there-done that. Jamila-70DD
Brudulja Skrevet 18. juli 2003 #7 Skrevet 18. juli 2003 100DD er ikke det samme som 100E, en E cup er større i cup'en enn DD Men det er vel ikke store forskjellen? DD er jo hakket før E.
Gjest Helenius Skrevet 18. juli 2003 #8 Skrevet 18. juli 2003 Helt enig - gå i en skikkelig undertøysbutikk! Det kan jo hende du finner noen på salg. Det må sies at en BH til flere hundre kroner varer mye lenger enn en fra HM og sikkert også Ellos. Jeg fikk et nytt liv etter at jeg begynte med kvalitets-BH-er!
Gjest Poirot Skrevet 18. juli 2003 #9 Skrevet 18. juli 2003 Jeg sier det igjen: Arabella ved bokhandelen på Egertorget i Oslo!!!!! Superflinke folk. Donpedro 70E (som er større enn DD.) PS. Når Bh størrelser kom, måtte de lage dem større og større. En smart mann fant ut at ingen hadde større enn D, så når noen hadde det, ble neste størrelse til DD. Inntil E, F osv kom...
Gjest Chica i.i. Skrevet 18. juli 2003 #10 Skrevet 18. juli 2003 Men det er vel ikke store forskjellen? DD er jo hakket før E. Tja, men DD er jo hakket etter D, og det heller er vel ikke store forskjellen, hvis du ser sånn på det. Men, for kroppen din så er det stor forskjell! For å få hjelp til å finne en BH som passer bra må du dra til noen som kan det, dra til en ordentlig undertøysbutikk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå