Gå til innhold

hvor gammel var barnet ditt første gang den fikk en kjæreste

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

min sønn var 11 år.

Nesegrus forelsket og hjertesorg i lange, lange tider. gråt mange, mange kvelder/netter.

Ikke vært sammen med noen etter henne - ennå...

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

datteren min er 10 år, har kjæreste men er ikke forelsket tror jeg. Vil ikke bli netter med tårer her.

Han derimot er veldig forelsket i henne.

Skrevet

Jøss, jeg er litt overrasket over hvor seriøst disse 10-11-åringene tar det, jeg! Jeg husker jo at vi også hadde "kjærester" på den tiden, men det var jo aldri egentlig seriøst. Tror ikke at foreldrene våre visste noe om det heller, da vi ikke gjorde noe særlig "big deal" ut av det.

Likevel så synes jeg jo veldig synd på gutten din da, ts. Som har falt hodestups og så ender opp helt knust. Det er ingen god følelse, og det er sikkert ikke noe bedre når en er 11.

Det går nok fint for det skal du se. Han har neppe gitt opp kjærligheten på grunn av dette, men om han venter med å få seg en ny kjæreste til han blir 15-16 så ser ikke jeg noe problem i det heller ;)

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg har ikke barn, men jeg var selv 10 år da en gutt i klassen gikk ned på kne og med foldede hender "spurte meg". Vi var sammen i et døgn før han slo opp igjen. Hehe. Jeg var forelsket i ham, men det var flaut, for han var ikke en av de populære guttene. Jeg kunne bare snakke så mye med ham, det var så koselig. :rødme: Vi fikk ofte tilsnakk i timen, han snudde seg hele tiden til meg. :yvonne:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...