Gjest Gjest Skrevet 2. april 2009 #1 Skrevet 2. april 2009 Det burde kanskje ringt en bjelle, om at disse var dårlige betalere siden de var under gjeldsannering? Be alltid om referanser! Jeg reagerte litt på denne jeg. Selv er jeg ikke under verken tvungen eller frivilling gjeldsordning. Men jeg har mange inkassosaker pr. dags dato. Jeg og ungene lever på en sum som ville fått en hver til å heve øyebrynene, men det er kun fordi jeg vil bli ferdig med gjelden min. Alle regninger betales til gitt dato, gjerne før. Grunnen til at jeg sitter der i dag er fordi jeg var veldig deprimert et par år og overså regningene mine. I tillegg sitter jeg med gjeld etter eks-mann og leilighetssalg (frivillig). Men jeg har da også tatt tak i det, og har betalt for syndene mine nå i 3 år. I løpet av året er jeg gjeldfri igjen. Og jeg har ikke pådratt meg ny gjeld i den perioden. Hva vil jeg egentlig frem til? Jo at selv om gamle synder har satt en person i en slik situasjon så betyr det ikke at de er som leieboerne den opprinnelige tråden omhandlet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå