Mashiara Skrevet 2. april 2009 #1 Skrevet 2. april 2009 Hoppas att jag lägger den här tråden rätt Ska resa till Oslo med bilen för att bo på hotell med min sambo under några dagar, och undrar om det är någon som vet bra parkering som inte kostar skjortan? Har inte varit i Oslo så mycket innan och känner inte till staden så mycket. Men jag har hört att parkering kostar ca 250/dygn i centrum, och vi ska vara där i ca 4 dagar! Finns det någon billigare parkering? Vi kan lätt parkera någonstans utanför centrum och ta lokaltrafiken dit vi ska bo, men jag känner som sagt inte till staden så bra Snälla hjälp och kom med förslag om du har några!
m74 Skrevet 2. april 2009 #2 Skrevet 2. april 2009 Du skal ikke langt unna sentrum for å finne gratis gateparkering. Majorstuen, Frogner, Grünerløkka... Slemdalsveien f.eks. - så kan du ta t-bane fra Majorstuen ned til sentrum igjen. Pass bare på at det kan hende det skal vaskes/feies i gatene nå sjekk innom bilen en gang om du skal stå på samme sted i fire dager - ellers kan det fort bli enda dyrere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå