Gå til innhold

Freia melkesjokolade med jordbær

Fremhevede innlegg

Gjest *Mim*
Skrevet

Den kommer jeg ikke til å smake. Frysetørret jordbær og melkesjokolade høres ikke ut som noen god kombinasjon for meg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Den kommer jeg ikke til å smake. Frysetørret jordbær og melkesjokolade høres ikke ut som noen god kombinasjon for meg.

Pyse... :lol:

Neida, vil bare si at jeg ble positivt overrasket over denne, og kommer til å kjøpe den igjen.

Må jo prøve nye, spennende produkter, ellers blir livet kjedelig!

Skrevet

Jeg likte også denne sjokoladen.

• 3 måneder senere...
Skrevet

Den beste sjokoladen jeg har smakt noensinne. Nå er jeg lei meg fordi de ikke har den hele året. :(

Skrevet
Den beste sjokoladen jeg har smakt noensinne. Nå er jeg lei meg fordi de ikke har den hele året. :(

Den er vel fortsatt i butikkene? Ser den støtt og stadig, jeg.

Skrevet

sesongen er nok over de fleste steder. Min lokale Rema solgte dem ut for 20,- for 3 uker siden...

Jeg kjøpte noen plater,ja......

Skrevet

Luktet godt, men smakte lite og rart, synes jeg. Men så er ikke jeg noen blodfan av frukt+sjokolade, da. Walters mandler er favoritten her i gården ;)

Skrevet
Luktet godt, men smakte lite og rart, synes jeg. Men så er ikke jeg noen blodfan av frukt+sjokolade, da. Walters mandler er favoritten her i gården ;)

smakte på melkedrømmen fra freia i går. den med yoghurt og bringebær. den var kjempe god:)

• 4 uker senere...
Skrevet

Har hørt rykter om at Freias neste sesong-sjokolade blir sjokolade med pepperkakebiter (!) i anledning julen. Det høres....merkelig ut. Må absolutt teste. Noen som vet om denne er kommet i butikken ennå? Har ikke sett den iallefall.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...