Gjest *Mim* Skrevet 8. juni 2009 #41 Skrevet 8. juni 2009 Den kommer jeg ikke til å smake. Frysetørret jordbær og melkesjokolade høres ikke ut som noen god kombinasjon for meg.
Mosen Skrevet 8. juni 2009 #42 Skrevet 8. juni 2009 Den kommer jeg ikke til å smake. Frysetørret jordbær og melkesjokolade høres ikke ut som noen god kombinasjon for meg. Pyse... Neida, vil bare si at jeg ble positivt overrasket over denne, og kommer til å kjøpe den igjen. Må jo prøve nye, spennende produkter, ellers blir livet kjedelig!
Gjest Gjest Skrevet 7. oktober 2009 #44 Skrevet 7. oktober 2009 Den beste sjokoladen jeg har smakt noensinne. Nå er jeg lei meg fordi de ikke har den hele året.
Stellia Skrevet 7. oktober 2009 #45 Skrevet 7. oktober 2009 Den beste sjokoladen jeg har smakt noensinne. Nå er jeg lei meg fordi de ikke har den hele året. Den er vel fortsatt i butikkene? Ser den støtt og stadig, jeg.
Trillrund Skrevet 9. oktober 2009 #46 Skrevet 9. oktober 2009 sesongen er nok over de fleste steder. Min lokale Rema solgte dem ut for 20,- for 3 uker siden... Jeg kjøpte noen plater,ja......
Lilith Skrevet 9. oktober 2009 #47 Skrevet 9. oktober 2009 Luktet godt, men smakte lite og rart, synes jeg. Men så er ikke jeg noen blodfan av frukt+sjokolade, da. Walters mandler er favoritten her i gården
11.07.09 Skrevet 9. oktober 2009 #48 Skrevet 9. oktober 2009 Luktet godt, men smakte lite og rart, synes jeg. Men så er ikke jeg noen blodfan av frukt+sjokolade, da. Walters mandler er favoritten her i gården smakte på melkedrømmen fra freia i går. den med yoghurt og bringebær. den var kjempe god:)
Gjest Gjest Skrevet 6. november 2009 #49 Skrevet 6. november 2009 Har hørt rykter om at Freias neste sesong-sjokolade blir sjokolade med pepperkakebiter (!) i anledning julen. Det høres....merkelig ut. Må absolutt teste. Noen som vet om denne er kommet i butikken ennå? Har ikke sett den iallefall.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå