Gjest Skrevet 2. april 2009 #1 Del Skrevet 2. april 2009 Så en annonse for ica maxi i avisen nå og oppdager at det er en melkesjoloade fra freia med jordbær. Har noen smakt den? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 2. april 2009 #2 Del Skrevet 2. april 2009 nei, men ei jeg kjenner sa det ikke akkurat var noen suksess for henne. men det er nå dette med smak og behag osv.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 3. april 2009 #3 Del Skrevet 3. april 2009 Smakte på den i går, smaker som den jordbær delen fra tressisen blandet med sjokolade. Veldig mettende da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BlackBerry Skrevet 3. april 2009 #4 Del Skrevet 3. april 2009 Den smaker (naturlig nok) som en blanding av sjokolade og jordbær, dog kunstig jordbær. Klarte ikke helt å bestemme meg for om jeg likte den eller ikke. Kan hvertfall ikke sammenlignes med f.eks ekte jorbær med sjokolade utenpå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 5. april 2009 #5 Del Skrevet 5. april 2009 Jeg klarte ikke heller helt å bestemme meg for om den var god eller ikke, men jeg tror den var god.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GodsChild Skrevet 5. april 2009 #6 Del Skrevet 5. april 2009 Denne skal jeg smake paa etterhvert! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sjokola Skrevet 13. april 2009 #7 Del Skrevet 13. april 2009 Har spist den i forige uke og syntes ikke at den var god. Jordbæren smakte veldig kunstig og ser enda mere kunstigere ut ;-). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fiol Skrevet 14. april 2009 #8 Del Skrevet 14. april 2009 Prøvde den jeg og. Synes jordbæra hadde en rar konsistens og de smakte ikke akkurat friskt, så er nok bedre å kjøpe jordbæra utenom sjokoladen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Norbertine Skrevet 14. april 2009 #9 Del Skrevet 14. april 2009 Jeg syns sjokoladen er kjempegod jeg. Den er da laget med tørkede jordbær, så skjønner ikke helt de som mener at den smaker kunstig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chanel.No5 Skrevet 14. april 2009 #10 Del Skrevet 14. april 2009 Smelt sjokolade og dypp jordbær i det, lover det er godt ihvertfall =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 14. april 2009 #11 Del Skrevet 14. april 2009 Så en annonse for ica maxi i avisen nå og oppdager at det er en melkesjoloade fra freia med jordbær. Har noen smakt den? Tror jeg har bestemt meg for ikke å smake på den! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Methuselah Skrevet 14. april 2009 #12 Del Skrevet 14. april 2009 Nei har ikke smakt den har eller aldri sett den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 14. april 2009 #13 Del Skrevet 14. april 2009 Har smakt den, og den var god. Yum. Veldig søt på en måte. Dog er melkesjokolade absolutt bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MissBella Skrevet 14. april 2009 #14 Del Skrevet 14. april 2009 Den har jeg ikke sett enda. Finnes den i alle butikker? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 16. april 2009 #15 Del Skrevet 16. april 2009 Tror faktisk ikke at jeg skal prøve denne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
InaMina Skrevet 17. april 2009 #16 Del Skrevet 17. april 2009 Jeg likte den ikke, det ble litt sært for min del. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
desperate Skrevet 19. april 2009 #17 Del Skrevet 19. april 2009 Hvor i landet har dere kjøpt denne? Jeg har enda ikke funnet den i Bergensområdet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Caramela Skrevet 19. april 2009 #18 Del Skrevet 19. april 2009 Jeg syns den smakte himmelsk! Sommerlig og deeeeilig! Vanskelig å bare ta en liten bit :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 19. april 2009 #19 Del Skrevet 19. april 2009 Jeg syntes den var god! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rioja Skrevet 25. mai 2009 #20 Del Skrevet 25. mai 2009 Jeg syns den smakte himmelsk! Sommerlig og deeeeilig! Vanskelig å bare ta en liten bit :D Jeg også!!! Himmelsk god... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå