Gjest Gjest Skrevet 5. april 2009 #41 Skrevet 5. april 2009 Aha, så det er du som mener at alle kvinner liker store pikker? men da har du jo bestemt deg da, så da er det ikke noe å diskutere. Jeg bryr meg ikke, og jeg har hatt få, men faste partnere, gode, og de har variert i størrelse og fasonger på alle plan, for meg er det det indre som teller. Han som var best var ham jeg elsket høyest. Jeg trener underlivet mitt daglig og jevnlig, og får vaginalorgasme uansett hva som puttes inn... Hadde det vært flere kvinner som deg der ute, hadde nok ikke vi gutta vært så bekymret for størrelsen vår. Det er ikke moro å bli dumpet grunnet størrelsen på pikken sin...
Gjest Gutt92 Skrevet 5. april 2009 #42 Skrevet 5. april 2009 Kjenner jo forskjell på hvor langt inn den kommer og slik. Men noen kvinner (som meg) er mest følsom utenpå og i åpningen, ikke inni, så vi kjenner best det som skjer der roten er, og hvor mye som "stikker ut" er ikke så viktig da. Får ikke så mye stimulering av å "bli fyllt opp" som av bevegelsene utenpå. Og det er selvfølgelig forskjell på hva slags punkter peniser i ulike lengder stimulerer, men noe kan være godt med en og en annen ting godt med en annen. Hvis du skjønner? F.eks liker jeg godt å være øverst, for da er det mye trykk på åpningen og klitten min, og da betyr lengden ingenting. Takk for svar, virker bare som om du tilhører mindretallet som mener det.. Men hva med tykkelsen da, har den mye å si for deg?
Gjest Papirkurven Skrevet 5. april 2009 #43 Skrevet 5. april 2009 Takk for svar, virker bare som om du tilhører mindretallet som mener det.. Men hva med tykkelsen da, har den mye å si for deg? hmm...alle jeg har snakket med om dette av venniner og klassekamerater mener det samme, at det ikke er størrelsen det kommer an på, men hvordan man bruker den. Og tråden handler jo faktisk om at små peniser også er bra..så jeg føler meg ihvertfall ikke i mindretall...men folk er forskjellig. Har egentlig ikke opplevd at noen har (det jeg opplever som) tynn penis. Litt ulik tykkelse har det jo vært, men det er vel det samme der, man kan alltid finne de stillingene og bevegelsene som er gode. Kjenner jo penetrering bedre om den er litt tykkere, men det kommer også veldig an på forholdet mellom hodet og skaftet, en liten "kant" der kan skape en fantastisk følelse uansett hva tykkelsen er
Gjest Gjest Skrevet 5. april 2009 #44 Skrevet 5. april 2009 Har själv det som många här inne beskriver som "liten kuk", den är vanligen 14,5 (13,5-15 beroende av kåthet) lång och ca det samma antal cm i omkrets. Har aldrig upplevd min "lilla kuk" som ett problem samman med någon kvinna. Tvärt imot har jag så att säga utan undantag fått komma tillbaka när som helst jag skulle önska det. Det ligger inte i storleken men vad man kan göra med den. Alltså, kan du få en kvinna till att komma med en liten kuk så är du redan imål. Med mindre kvinnan ifråga har en fetisj för just stora kukar på lik linje med män som har en fetisj för kvinnor med hår på fötterna...
Gjest Gutt92 Skrevet 5. april 2009 #45 Skrevet 5. april 2009 (endret) hmm...alle jeg har snakket med om dette av venniner og klassekamerater mener det samme, at det ikke er størrelsen det kommer an på, men hvordan man bruker den. Og tråden handler jo faktisk om at små peniser også er bra..så jeg føler meg ihvertfall ikke i mindretall...men folk er forskjellig. Har egentlig ikke opplevd at noen har (det jeg opplever som) tynn penis. Litt ulik tykkelse har det jo vært, men det er vel det samme der, man kan alltid finne de stillingene og bevegelsene som er gode. Kjenner jo penetrering bedre om den er litt tykkere, men det kommer også veldig an på forholdet mellom hodet og skaftet, en liten "kant" der kan skape en fantastisk følelse uansett hva tykkelsen er Virker nå som om de ALLER fleste jenter foretrekker en over snittet i både lengde og tykkelse. Men fint å se at noen tenker seg deg da:) Selvfølgelig litt sårt å vite at man alltid er litt "mangelfull" på det området, men ingen er vel perfekte så.. Endret 5. april 2009 av Gutt92
Gjest Papirkurven Skrevet 5. april 2009 #46 Skrevet 5. april 2009 Har själv det som många här inne beskriver som "liten kuk", den är vanligen 14,5 (13,5-15 beroende av kåthet) lång och ca det samma antal cm i omkrets. Det er jo en helt vanlig kuk. Gjennomsnittslengden i Norge og USA ihvertfall
Gjest Gjest Skrevet 5. april 2009 #47 Skrevet 5. april 2009 Det er jo en helt vanlig kuk. Gjennomsnittslengden i Norge og USA ihvertfall Ja, big in Japan :D
Gjest Gjest Skrevet 6. april 2009 #48 Skrevet 6. april 2009 Virker som de damene som kan bruke musklene i kjeden ikke bryr seg så mye om pikkstørrelsen, men kordan den brukes. De som liker stor pikk nevner ingenting om det er bedre eller dårlig å jobbe med musklene på en stor penis, kontra mange sier de får mer nytelse når de jobber med en liten pikk. Altså denne mobbingen av små guttar kan snus om til at det er damene som ikke kan bruke musklene sine i kjeden . Though betydelig forskjell da^^ Dere kan trene opp disse musklene, mens en liten pikk kan ikkje forlenges. Dette er bare tull, jeg er uenig med de andre på forumet her. Jeg kniper alltid mye under sex, det får meg til å komme fortere og hardere. Og jeg mener ikke det er lettere eller bedre å knipe rundt en liten enn en stor! Faktisk er det omvendt for meg, det er mye mer intenst å knipe og jobbe med en pikk som allerede fyller meg opp. Jeg er av den multiorgasmiske typen som, hvis jeg er kåt nok, kommer om du bare stikker inn en lillefinger (faktisk kan du bare holde den i ro, så kan jeg knipe meg til orgasme selv), men jeg kommer fortere, sterkere og flere ganger med en stor pikk enn en liten. Og jeg liker også den følelsen av å bli fylt opp bedre selv om jeg kommer "uansett". Orgasmene er ikke hele målet med sex, veien frem til dem er like viktig for meg. Og da har jeg det hakket bedre med en stor pikk inni meg. Jeg har omvendt erfaring av trådstarter, jeg var tidligere ikke opptatt av størrelse men har blitt det nå etter mye erfaring med menn av ulik strl. Om jeg møter en mann med liten pikk som er Gud i senga så er det supert, men jeg vil ikke overføre det til å bety at en liten pikk alltid er best. Han er ikke bedre fordi han har liten penis, det er andre ting som gjør han bra. Synes til og med anal- og oralsex er gøyere med stor, selv om det absolutt kan være mer praktisk og enklere å få til med liten. Men det viktigste er selvsagt ikke pikken, jeg dumper ikke folk på grunn av størrelse. Jeg kan miste interessen litt hvis han er dårlig i senga, men dette har som oftest med alt annet enn kun penisstørrelse å gjøre. Men om man avskjærer kuken fra mannen, hans personlighet, utseende generelt og evner i senga, så er stor kuk best for vaginalt samleie. Synes jeg. Men selvsagt kan man aldri avskjære kuken fra alt annet, det ville isåfall blitt en blodig affære
Gjest Gjest Skrevet 6. april 2009 #49 Skrevet 6. april 2009 Det ekke tull når andre sier det er bedre å jobbe med en vanlig størrelse. Tull for deg, ja!.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå