Gå til innhold

Liten pikk er anvendelig

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er vel egentlig ganske fornøyd med pikkstørrelsen min. Hadde den blitt større så kunne jeg ikke beholdt den samme kontrollen over kroppen eller tilførsel av blod til hjernen.

Nå vet jeg jo at kvinner helst vil ha en aller størst dings, gjerne fremkommet i mekanisk utgave hvor mannen bare parrer løs med intensitet som en maratonløper, - tanketom og gjentagende lik en maskindel av en motor, - men slik er ikke jeg.

Gjest KateW
Skrevet

Nå må du lese, Wæccis! Nå bare gjetter du, denne tråden handler om gode elskere, ikke om store tisselasser!

Skrevet

Jeg hadde jo ikke trodd på en dame som om hun hadde sagt at størrelsen ikke betydde noe? Sånn at penis er mindre enn foreksempel to fingere, men ikke tre. Altså at dama ble mer fyllt opp av tre fingere enn penisen min.

Kan godt hende at kvinner ikke forstår at menn ikke alltid tror på dere selv om vi later som.

Det er skikkelig kjedelig å ha sex hvis man ikke kjenner at dama er trang, og at man ikke kjenner at vaginaåpning utvider seg sånn etterhvert.

Dere som bare har smakt små pikker og tror det skal være sånn, - bare vent så skjønner dere hvordan det egentlig skal være, - greit at dere er blindet av forelskelser, men bare vent!

Gjest KateW
Skrevet

Aha, så det er du som mener at alle kvinner liker store pikker? men da har du jo bestemt deg da, så da er det ikke noe å diskutere.

Jeg bryr meg ikke, og jeg har hatt få, men faste partnere, gode, og de har variert i størrelse og fasonger på alle plan, for meg er det det indre som teller. Han som var best var ham jeg elsket høyest. Jeg trener underlivet mitt daglig og jevnlig, og får vaginalorgasme uansett hva som puttes inn...

Gjest Gutt92
Skrevet
Det hjelper ikke å ha diiiiger pikk hvis man veiver rundt med den og ikke aner hvor den skal hen.

Skjønner ikke helt hvorfor det der blir brukt som et argument..

Hva hvis han har stor penis og kan bruke den da? Ville ikke det vært bedre enn en gjennomsnittlig eller under gjennomsnittet som også kunne bruke sin?

Skrevet

Eller hva med en liten pikk man bare veiver rundt og ikke aner hvor skal, - er det greit da papirkurv?

Gjest womenwomen
Skrevet
Jeg hadde jo ikke trodd på en dame som om hun hadde sagt at størrelsen ikke betydde noe? Sånn at penis er mindre enn foreksempel to fingere, men ikke tre. Altså at dama ble mer fyllt opp av tre fingere enn penisen min.

Kan godt hende at kvinner ikke forstår at menn ikke alltid tror på dere selv om vi later som.

Det er skikkelig kjedelig å ha sex hvis man ikke kjenner at dama er trang, og at man ikke kjenner at vaginaåpning utvider seg sånn etterhvert.

Dere som bare har smakt små pikker og tror det skal være sånn, - bare vent så skjønner dere hvordan det egentlig skal være, - greit at dere er blindet av forelskelser, men bare vent!

Signerer - og er helt enig med Waco !

Bare vent - så skjønner dere hvordan det egentlig skal være,når dere får erfart noe annet .De er blindet av forelskelse - ja det tror jeg .

Uansett .Potensen er jo utrolig viktig . Er deiligst med knall hard pikk såklart !

Hjelper ikke så mye å være stor om den er veldig myk og slapp . HARD PIKK ER BEST , SKIKKELIG KNALLHARD ! Merker litt forskjell på mannen fra gang til gang.Sykt deilig når han er skikkelig hard og kåt . Ja vi jenter merker dette veldig godt ...hvor stiv den er under penetreringen . Deilig å høre at du er SÅ UTROLIG fornøyd med størrelsen din Waco ... begynte nesten å sikle når jeg leste det .. flott at det finnes noen bra utstyrte mannfolk - mmmm deilig he he

Gjest Gjest
Skrevet
Xen hadde bare 13 cm og var litt tynn ja .....

Ny typen min har 17 og tykkere - yippi .... Syns jeg fant meg noe bedre ja ... bokstavelig talt he he

Og - misunner ikke ny dama til min gamle x .....var stakkars ikke store karen hun fikk .Og hun hadde nok trengt det t.o.m bedre enn meg ... he he

13 cm ligger godt innenfor normalen, så da er det kanskje heller han som burde klage på deg?

Gjest Gjest
Skrevet
Signerer - og er helt enig med Waco !

Bare vent - så skjønner dere hvordan det egentlig skal være,når dere får erfart noe annet .De er blindet av forelskelse - ja det tror jeg .

Uansett .Potensen er jo utrolig viktig . Er deiligst med knall hard pikk såklart !

Hjelper ikke så mye å være stor om den er veldig myk og slapp . HARD PIKK ER BEST , SKIKKELIG KNALLHARD ! Merker litt forskjell på mannen fra gang til gang.Sykt deilig når han er skikkelig hard og kåt . Ja vi jenter merker dette veldig godt ...hvor stiv den er under penetreringen . Deilig å høre at du er SÅ UTROLIG fornøyd med størrelsen din Waco ... begynte nesten å sikle når jeg leste det .. flott at det finnes noen bra utstyrte mannfolk - mmmm deilig he he

Jeg har prøvd både liten og stor, og foretrekker helt klart liten ettersom musklene mine jobber best med dem og da får jeg de beste orgasmer. Så jeg skjønner veldig godt hvordan det skal være. Noen er så store at de ikke passer til de små. Knipeøvelser er undervurdert.

Skrevet

Tråden er ryddet iht. Kvinneguidens regler.

Helen - mod.

Gjest Papirkurven
Skrevet
Skjønner ikke helt hvorfor det der blir brukt som et argument..

Hva hvis han har stor penis og kan bruke den da? Ville ikke det vært bedre enn en gjennomsnittlig eller under gjennomsnittet som også kunne bruke sin?

Eller hva med en liten pikk man bare veiver rundt og ikke aner hvor skal, - er det greit da papirkurv?

Dere tar det jeg sier ut av sammenheng. Poenget er nettopp at størrelsen ikke har noe å si, men at man må kunne å bruke den. Kommentare var til ei som sa at store var det eneste som funka.

Gjest Gjest
Skrevet
Xen hadde bare 13 cm og var litt tynn ja .....

Ny typen min har 17 og tykkere - yippi .... Syns jeg fant meg noe bedre ja ... bokstavelig talt he he

Og - misunner ikke ny dama til min gamle x .....var stakkars ikke store karen hun fikk .Og hun hadde nok trengt det t.o.m bedre enn meg ... he he

Hvordan i himmelens navn og rike vet du det? :klø:

Gjest womenwomen
Skrevet
Hvordan i himmelens navn og rike vet du det? :klø:

Jeg bare vet det - mer sier jeg ikke om den saken .

Gjest Gjest
Skrevet

Virker som de damene som kan bruke musklene i kjeden ikke bryr seg så mye om pikkstørrelsen, men kordan den brukes. De som liker stor pikk nevner ingenting om det er bedre eller dårlig å jobbe med musklene på en stor penis, kontra mange sier de får mer nytelse når de jobber med en liten pikk. Altså denne mobbingen av små guttar kan snus om til at det er damene som ikke kan bruke musklene sine i kjeden ;). Though betydelig forskjell da^^ Dere kan trene opp disse musklene, mens en liten pikk kan ikkje forlenges.

Gjest Gutt92
Skrevet
Dere tar det jeg sier ut av sammenheng. Poenget er nettopp at størrelsen ikke har noe å si, men at man må kunne å bruke den. Kommentare var til ei som sa at store var det eneste som funka.

Skjønner:)

Men selv om dere sier at det er hvordan man bruken den som teller, så merker dere da forskjell på en stor og en liten penis, hvor fylt opp dere blir, hvilke punkter som blir stimulert, osv? Men du mener at dette ikke har noe å si...? Jeg synes det høres litt merkelig ut...

Gjest womenwomen
Skrevet

Men selv om dere sier at det er hvordan man bruken den som teller, så merker dere da forskjell på en stor og en liten penis, hvor fylt opp dere blir, hvilke punkter som blir stimulert, osv? Men du mener at dette ikke har noe å si...? Jeg synes det høres litt merkelig ut...

FORELSKELSE - gjør blind ....

Derfor sikkert de uttaler seg slik .

Gjest Shelob
Skrevet
Virker som de damene som kan bruke musklene i kjeden ikke bryr seg så mye om pikkstørrelsen, men kordan den brukes. De som liker stor pikk nevner ingenting om det er bedre eller dårlig å jobbe med musklene på en stor penis, kontra mange sier de får mer nytelse når de jobber med en liten pikk. Altså denne mobbingen av små guttar kan snus om til at det er damene som ikke kan bruke musklene sine i kjeden ;). Though betydelig forskjell da^^ Dere kan trene opp disse musklene, mens en liten pikk kan ikkje forlenges.

Det er i alle fall umulig for meg å "jobbe" med den hvis den er ganske stor. Jeg har prøvd for mange år siden, og det var virkelig helt elendig. Nå var han elendig i senga totalt sett, så det er mulig det var hele pakka som ikke virket. Jeg kom ikke 1 eneste gang med denne karen. Etterhvert orket jeg ikke mer og dumpet han.

Gjest Gjest
Skrevet
Det er i alle fall umulig for meg å "jobbe" med den hvis den er ganske stor. Jeg har prøvd for mange år siden, og det var virkelig helt elendig. Nå var han elendig i senga totalt sett, så det er mulig det var hele pakka som ikke virket. Jeg kom ikke 1 eneste gang med denne karen. Etterhvert orket jeg ikke mer og dumpet han.

hehe ;) understreker poenget mitt, det å ha stor pikk har sine ufordeler det og, syntes tråden viser at det er forskjellig fra individ til individ om størrelsen har noe å si.

Gjest Papirkurven
Skrevet

Kjenner jo forskjell på hvor langt inn den kommer og slik. Men noen kvinner (som meg) er mest følsom utenpå og i åpningen, ikke inni, så vi kjenner best det som skjer der roten er, og hvor mye som "stikker ut" er ikke så viktig da. Får ikke så mye stimulering av å "bli fyllt opp" som av bevegelsene utenpå.

Og det er selvfølgelig forskjell på hva slags punkter peniser i ulike lengder stimulerer, men noe kan være godt med en og en annen ting godt med en annen. Hvis du skjønner? F.eks liker jeg godt å være øverst, for da er det mye trykk på åpningen og klitten min, og da betyr lengden ingenting.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...