Gå til innhold

Liten pikk er anvendelig

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Har fått en ny kjæreste som jeg tente vedlig på allerede da vi møttes første gang. Etter noen dater var jeg mer enn klar for sex med ham. Må innrømme at jeg ble litt paff, egentlig skuffet, da pikken hans viste seg å være både kort og tynn. Den sto absolutt ikke i stil til resten av den muskuløse og veltrente kroppen. Men faktisk er han veldig flink til å bruke den. Selv opplever jeg å ha mye større glede av både anal- og oralsex enn med tidligere partnere.

I dag kan jeg gjerne innrømme at jeg tidligere var opptatt av størrelsen og ikke trodde at menn med mindre utstyr var i stand til å tilfredsstille meg. Der tok jeg grundig feil - heldigvis.

Hva er andres erfaring?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Enig med deg. En ny verden åpnet seg for meg da jeg innså hvor mye bedre det er å jobbe med en liten pikk. Han var virkelig sjenert og nesten ødelagt da jeg møtte ham. Kvinner hadde virkelig satt sitt preg på selvfølelsen hans. Noen bør virkelig ta seg selv i kragen når det gjelder sårende kommentarer. Slikt gjør meg flau av å være kvinne! Heldigvis kom han seg raskt da han skjønte jeg ikke brydde meg nevneverdig om størrelsen, og egoet hans vokste et par meter da jeg fortalte ham hvor fantastisk jeg synes han var. Siden er det bare blitt bedre og bedre. Han er lidenskapelig, veldig opptatt av å lære alt om kroppen min og hvordan han best mulig kan tilfredsstille meg, og han har en teknikk som gjør at han treffer meg på de rette stedene når han er inni meg. Han er leken og kreativ og passer meg perfekt. Kanskje det ikke er så dumt å gi dem en liten sjanse selvom de første gangene ikke er all verden....? ;)

Gjest Gjest
Skrevet

Mener jeg leste et sted at damer kan bruke musklene i kjeden lettere når mannen har mindre pikk, og kan på den måten tilfredstille han og seg selv bedre..

Gjest Gjest
Skrevet
Mener jeg leste et sted at damer kan bruke musklene i kjeden lettere når mannen har mindre pikk, og kan på den måten tilfredstille han og seg selv bedre..

Det er nå slik at kvinnen varierer like mye som mannen i størrelse, så det er dessverre ikke alle som passer til alle. Men de aller fleste kvinner vil kunne nyte en liten pikk bra. Dessverre er det ikke alle kvinner som virkelig klarer å bruke musklene sine, så da føler de også at de trenger større, selvom de selv hadde hatt veldig god nytte av å trene muskler. Både for egen del og for mannens del.

Gjest Gjest_Logica_*
Skrevet

Så kommer en ny debatt der alle som har liten pikk eller som sier at det er oki med liten får klapp og ros, altså det motsatte av det som skjer hvis en mann sier han har stor eller ei jente som sier hun liker store. Mangfoldet er der, men det er ikke politisk korrekt å innrømme det hvis du er av dem som får mest ut av en stor en.

Jeg er vel ikke den eneste som ser den omvendte "diskrimineringen" her på KG. Ærlig talt! Det er ikke noe feil med en pikk uansett hvor stor eller liten den er, men som andre ting må den finne sin match. Skulle ønske vi kunne være enige om det!

Skrevet

Nei! Nei! Nei! Liten pikk er ikke brukbart. Sorry, men det er fakta. Takk og lov for at sambo er velutstyrt.

Jeg kan ikke fatte hva en liten pikk har å stille opp med? Blir litt sånn; skal du putte den inn snart eller? Etter han har stått og jokket i tre minutter...

Skrevet (endret)

Er enig i at det er hvordan den brukes som teller. Eksen hadde helt passe, ikke stor men ikke liten heller. Helt greit og helt grei sex. Men fikk en rabbit en gang og den var hakket tykkere, ihvertfall hodet. Den har jeg fått orgasme av, når jeg har brukt den som en dildo. Jeg trodde først det var fordi jeg brukte den selv og hadde styringa selv og visste hva som var best for meg, men han brukte den på meg også, og da holdt jeg også på å komme. Konklusjonen min er at lengde, det har fint lite å si. Men følelsen av å bli "fylt" skjer mye lettere med en ganske tykk pikk.. Naturlig nok. Men det jeg mener med dette, er at en tykk dildo kan være mer _effektiv_, ikke naturligvis bedre enn ekte vare i det lange løp

Endret av ~banshee
Gjest Gjest_Petra_*
Skrevet
Jeg er vel ikke den eneste som ser den omvendte "diskrimineringen" her på KG. Ærlig talt! Det er ikke noe feil med en pikk uansett hvor stor eller liten den er, men som andre ting må den finne sin match. Skulle ønske vi kunne være enige om det!

Det du bommer på er de gjengse holdningene "der ute". Selvfølgelig er en type kropp likeverdig en annen type kropp. Det er antakeligvis ganske få som ville lattereliggjøre en person som er født med et fysisk handicapp.

Men det finnes ett unntak. Menn som er født med det noen mener er liten penis, er fritt mobbeobjekt og et legitimt offer for latterliggjøring. Så lenge kvinner (i hovedsak) har denne holodningen, så vil også den omvendte diskrimineringen som du oppfatter eksistere.

Skrevet
Nei! Nei! Nei! Liten pikk er ikke brukbart. Sorry, men det er fakta. Takk og lov for at sambo er velutstyrt.

Jeg kan ikke fatte hva en liten pikk har å stille opp med? Blir litt sånn; skal du putte den inn snart eller? Etter han har stått og jokket i tre minutter...

Huff, for en innstilling, men hver sin smak selvsagt.

Hvis du ikke fatter etter å ha lest hva trådstarter skriver så har du vel et problem egentlig. Eller tror du ikke på henne?

Såkalte små pikker kan ofte være "ulv i fåreklær", men dersom man ikke evner å nyte dem så er jo det synd for begge parter. Det er, naturlig nok, veldig viktig hvilke personer disse pikkene henger fast på, men slik er det vel alltid?

Gjest Gjest
Skrevet

Ja, noen må jo finne noen som passer for seg. Noen trenger virkelig store for å føle nytelse grunnet at de er virkelig store selv. Men det er litt av en holdning du besitter allikevel. Veldig lite sjarmerende igrunn. Takk og lov for at kjæresten min har en herlig personlighet, og ikke er uverladisk og grunn.

Gjest Gjest
Skrevet
Det du bommer på er de gjengse holdningene "der ute". Selvfølgelig er en type kropp likeverdig en annen type kropp. Det er antakeligvis ganske få som ville lattereliggjøre en person som er født med et fysisk handicapp.

Men det finnes ett unntak. Menn som er født med det noen mener er liten penis, er fritt mobbeobjekt og et legitimt offer for latterliggjøring. Så lenge kvinner (i hovedsak) har denne holodningen, så vil også den omvendte diskrimineringen som du oppfatter eksistere.

Enig i mye av det du sier, bortsett fra sammenligningen med fysisk handicap. Så lenge den fungerer og gir nytelse til eieren er det da ikke noe handicap? En pikk må virkelig være liten for å ikke kunne gi en kvinne nytelse også. Er det virkelig så mange kvinner som ikke evner/gidder å bruke muskler der ute?

Skrevet

Ærlig talt - er ikke samspill, glede over hverandre og tenning viktigere enn den faktiske størrelsen på organet?

Jeg blir litt skuffet over slike innlegg som dette jeg - det handler da til sjuende og sist om så mye annet enn centimeter og en god elsker er i mitt hode enn mann jeg bryr meg om, tenner på og som er har diverse kvaliteter som ikke kan måles i centimeter..

Gjest Gjest
Skrevet
Ærlig talt - er ikke samspill, glede over hverandre og tenning viktigere enn den faktiske størrelsen på organet?

Jeg blir litt skuffet over slike innlegg som dette jeg - det handler da til sjuende og sist om så mye annet enn centimeter og en god elsker er i mitt hode enn mann jeg bryr meg om, tenner på og som er har diverse kvaliteter som ikke kan måles i centimeter..

Jeg synes det er helt greit at slike meninger kommer opp, for det er faktisk en del som er av den formening der ute. Det er en del som blir dumpet grunnet penisstørrelse, dessverre. Det må da være godt å få vite om slike holdninger før man kommer for langt, slik at mannen har en mulighet til å få seg en skikkelig kvinne?

Skrevet
Jeg synes det er helt greit at slike meninger kommer opp, for det er faktisk en del som er av den formening der ute. Det er en del som blir dumpet grunnet penisstørrelse, dessverre. Det må da være godt å få vite om slike holdninger før man kommer for langt, slik at mannen har en mulighet til å få seg en skikkelig kvinne?

Joda, om det faktisk er jenter som bruker penisstørrelse som dumpeårsak så er det selvfølgelig bra jo før man finner ut av det.. Men det er da sørgelig at enkelte er så... tja.. grunne at de bare bryr seg om cm og ikke mannen pikken sitter på?

Gjest womenwomen
Skrevet
Joda, om det faktisk er jenter som bruker penisstørrelse som dumpeårsak så er det selvfølgelig bra jo før man finner ut av det.. Men det er da sørgelig at enkelte er så... tja.. grunne at de bare bryr seg om cm og ikke mannen pikken sitter på?

Xen hadde bare 13 cm og var litt tynn ja .....

Ny typen min har 17 og tykkere - yippi .... Syns jeg fant meg noe bedre ja ... bokstavelig talt he he

Og - misunner ikke ny dama til min gamle x .....var stakkars ikke store karen hun fikk .Og hun hadde nok trengt det t.o.m bedre enn meg ... he he

Skrevet

Så da kan vi konkludere med at en god elsker med stor pikk er det beste da?

Gjest KateW
Skrevet

Næ, en god elsker er mannen jeg elsker...

Skrevet

Men hvis mannen du elsker har stor pikk er saken selvsagt bankers.

Gjest womenwomen
Skrevet
Så da kan vi konkludere med at en god elsker med stor pikk er det beste da?

yessss! Signerer !

Gjest Papirkurven
Skrevet
Nei! Nei! Nei! Liten pikk er ikke brukbart. Sorry, men det er fakta. T

Du kan jo ikke si at det er fakta når flere andre i tråden har sagt at de opplever det motsatt. Det er sikkert fakta for deg, men som de andre her sier også, det handler vel mest om hvordan man passer sammen og hvordan man bruker den?

Har hatt alt fra liiiten til stooor jeg, og har aldri tenkt på størrelsen som et moment. Det hjelper ikke å ha diiiiger pikk hvis man veiver rundt med den og ikke aner hvor den skal hen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...