Skusla Skrevet 12. juli 2003 #1 Skrevet 12. juli 2003 Etter å ha kravlet ned en skråning for å redde pusen min som hadde vært borte i dagevis ( å bare for å ha sagt det jeg måtte gå gjennom brennesler, au au helsikes katte) fikk jeg grønske på min nye dongeribukse. Jeg tok på biotex flekkfjerner, og vasket buksa men grønsken forsvant ikke. Noen som har råd mot å få bort grønske???? Dette er ei kjempe fin bukse jeg gjerne vil bruke, men det er ikke så pent å gå rundt med grønne knær- Håper noen kan hjelpe meg! :D På forhånd takk!!!
Gjest Virvel Skrevet 12. juli 2003 #2 Skrevet 12. juli 2003 Hvor lenge lot du flekkfjerneren være på, da? Du må pøse på og la plagget ligge. Lenge. Sjekk innimellom og ta på mer flekkfjerner hvis det blir tørt. Til slutt kan du prøve å skylle plagget og se om flekken har løst seg opp. Hvis tøyet tåler det kan du gjerne skrubbe litt med en børste også. Det funker som regel for meg! Har nettopp fjernet rødvinsflekker fra en lys (og helt ny :evil: ) bukse. (Jeg tror jeg må skaffe meg noen nye venner som ikke søler så fælt...) :D
Gjest Clea Skrevet 12. juli 2003 #3 Skrevet 12. juli 2003 Hei! Jeg får alltid grønske-flekkene bort med Zalo. Må gni litt, men det går bort! Funker som regel best like etter at grønsken har satt seg, men jeg har også fått bort gammel grønske... Mvh Clea
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå