Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Er i en situasjon jeg er litt usikker på hvordan jeg skal forholde meg til og føle for..

Jeg er utrolig betatt av en eldre mann i firmaet jeg jobber i, og har egentlig alltid vært det tilogmed før jeg begynnte der. Vi har alltid hatt god kjemi, og jeg har alltid satt pris på samtalene med ham når jobben treffes (han jobber i en annen avdeling på andre siden av landet). Han er utrolig karismatisk og en dyktig sjarmør, så jeg har aldri lagt noe spesielt i oppmerksomheten han har gitt meg og tenkt at han bare er dyktig med mennesker.

Men på treff med jobben for en stund tilbake ymtet han frempå at vi ville hatt det fint sammen seksuelt pga like personligheter, og jeg ble vanvittig paff. Uten å gå i detaljer har vi nå truffet hverandre ved 3 forskjellige anledninger, og jeg må innrømme at vi matcher perfekt seksuelt.. Jeg slipper meg helt løs.

Men så kjenner jeg at jeg fort kan få følelser for denne mannen, for jeg beundrer jo han allerede. Når vi i tillegg har god kjemi, trives i hverandres selskap, kan snakke om alt mellom himmel og jord og ser verden med samme positive blikk, da kjenner jeg at følelsene fort kan komme.

Så lurer jeg på hvordan jeg skal klare å se forskjell på en mann som kun er ute etter en elsker, og en mann som har dørene åpne for noe mer..

Det at vi begge er i skilsmisser forteller meg at jeg muligens kun er en elsker. Men at han sier rett ut at han trives i mitt selskap og ikke vil jeg skal gå etter akten men vil ha meg der til dagen etterpå, det forteller meg at jeg betyr noe mer. Våknet f.eks. av at han strøk meg over kinnet den ene morgenen, og så på meg med et varmt blikk..

Det er mange andre små øyeblikk og ting som har blitt sagt og gjort som jeg forsøker å tolke, samtidig som jeg sier til meg selv jeg ikke bør tolke og heller ta tiden til hjelp.

Men da er faren for at følelsene løper avgårde og jeg står igjen som taperen i dette. Jeg vet dette er alt for lite informasjon til å egentlig komme med noen gode råd, men jeg har ikke vært involvert med menn i den alderen før og vet ikke hva jeg kan legge i de forskjellige tingene som blir sagt og gjort..

Jeg er forøvrig 27 og han er 40.

Mvh Forvirret Gjest.

Ps: jeg er en av lederene selv i dette firmaet, og et seksuelt forhold til ham ville ikke kunne gi meg noen karrierefordeler eller noe lignende, som kunne tolkes ut i fra det at han er "sjefen" min.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Hvis dere har så god kjemi og herlig sex så fatter jeg ikke at dere ikke kan snakke om hva dere vil med hverandre og avklare forventninger. Som ledere må dere da være vant til slike problemstillinger (på andre områder riktignok) og dere må vite hvor viktig det er med kommunikasjon og rolleavklaring. Jeg syns det er helt sprøtt at man kan ha himmelsk sex der man slipper løs alle hemninger men uten at man kan stille spørsmål ved "hva vil du egentlig med meg" "hvilke plass ser du for deg at jeg kan ha i livet ditt".

Gjest Gjest
Skrevet

Det er mye utroskap i oljebransjen, og du sier at dere begge er i skilsmisse. Sannsynsligheten er stor for at han bare leker seg. Dere har begge barn fra før av, så ingen av dere vi lgå den veien igjen. Folk på arbeidsplassen deres vet vel om at dere er elskere? Det er bare å spørre ham om han vil ha et forhold med deg det.

Skrevet

Enig. Snakk med ham. Han er den eneste som har svaret ditt.

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg har ikke barn, han har ett..

Vi er enige om å ligge lavt i terrenget i firmaet, for det er ikke lov å krysse de grensene der. Så at det skal være hemmelig vet jeg jo at han vil. Men samtidig føler jeg at tiden ikke er inne for å spørre helt ennå, jeg vil vente litt med det og sjekke ut magefølelsen. Vi har jo bare hatt 3 netter sammen, og emnet sex har jo ikke vært et tema mer enn i noen måneder.

Jeg vet iallefall at hver gang han har gått gleder jeg meg umiddelbart til å se han igjen :)

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg skal treffe ham i morgen, jeg skulle visst til den kanten av landet og vi har avtalt å møtes.. Er spent, kjenner jeg har sommerfugler i magen. Vi får se hva kjemien sier i morgen!

:)

Gjest singel, 45
Skrevet

"eldre mann"...... aldri fortell ham at du omtalte han som det :fnise:

Gjest Gjest
Skrevet
"eldre mann"...... aldri fortell ham at du omtalte han som det :fnise:

takk for tipset ;)

vi pratet om at alder ikke har noe å si, så det får vel gå begge veier!

Skrevet
Hvis dere har så god kjemi og herlig sex så fatter jeg ikke at dere ikke kan snakke om hva dere vil med hverandre og avklare forventninger. Som ledere må dere da være vant til slike problemstillinger (på andre områder riktignok) og dere må vite hvor viktig det er med kommunikasjon og rolleavklaring. Jeg syns det er helt sprøtt at man kan ha himmelsk sex der man slipper løs alle hemninger men uten at man kan stille spørsmål ved "hva vil du egentlig med meg" "hvilke plass ser du for deg at jeg kan ha i livet ditt".

Denne signerer jeg!

Gjest Gjest
Skrevet
Å, så spennende!

Lykke til:)

han måtte først avlyse på grunn av noe med jobben, og jeg ble utrolig skuffet selv om jeg på ingen måte burde det.

Men selv om han var veldig tydelig på at han ikke hadde tid til meg resten av helgen heller, skjedde det noe rart. Han hadde plutselig mulighet til å komme å si hei på hotellet, og vi satt og pratet og smilte og så på hverandre et kvarters tid før han måtte reise videre. Og istedenfor å holde seg til planen om å delta i forhåndsplanlagt middag med vin og øl til langt på natt, holdt han seg edru og kom og hentet meg der jeg var allerede klokken ett i natt..

Og vi var sammen helt til jeg måtte dra tilbake i dag ettermiddag. Han tok meg med ut og spiste på steder hvor han pleier å gå, så jeg føler at kanskje dette ikke BARE er sex og lureri likevel?

Gjest Gjest
Skrevet
Denne signerer jeg!

vi er midt i samlivsbrudd begge to, og ingen av oss vil egentlig ha noe nytt og fast så raskt. så å ta den samtalen nå vil bare ødelegge alt det fine vi har. Men jeg kjenner hjertet mitt og føler at det kanskje kan løpe litt av sted, men da vil jeg ikke være for naiv.. som sagt, jeg har ikke datet voksne menn før, og vet ikke hvilke signaler som betyr hva. det er alt for tidlig å definere noe uansett..

Gjest Gjest
Skrevet

Han er som alle gifte utro menn: han forlater aldri i verden konen samme hvor uhyrlig monster hun måtte være.

Gjest Gjest
Skrevet
Han er som alle gifte utro menn: han forlater aldri i verden konen samme hvor uhyrlig monster hun måtte være.

vi er ikke utro noen av oss :) papirer er signerte og vi bor ikke med våre partnere og har heller ikke gjort det på en god stund.. Men takk for hyggelig innspill!

Gjest Hilde K S
Skrevet

Dere er veldig i starten av et forhold og jeg tenker at det bare er å slappe av og nyte. Ikke spekulere så veldig på hva han vil og sånt, for det er en viss sjanse for at han ikke kan svare på det så tidlig.

Selv føler jeg meg alltid veldig presset dersom en mann begynner å snakke om fast forhold og sånt etter bare tre treff.

Så mitt råd er rett og slett å vente litt før du tar opp temaet.

Gjest Gjest
Skrevet
Dere er veldig i starten av et forhold og jeg tenker at det bare er å slappe av og nyte. Ikke spekulere så veldig på hva han vil og sånt, for det er en viss sjanse for at han ikke kan svare på det så tidlig.

Selv føler jeg meg alltid veldig presset dersom en mann begynner å snakke om fast forhold og sånt etter bare tre treff.

Så mitt råd er rett og slett å vente litt før du tar opp temaet.

det er sånn jeg føler det, at å spørre nå vil bare stresse og ødelegge noe som er veldig fint. og jeg liker også dårlig å bli presset. vel, jeg får bare nyte dette og se hva som skjer :)

Gjest Gjest
Skrevet

Vi delte en hel natt sammen, han kom til meg på hotellet i stedenfor å bli værende på en middag han var invitert på. Valgte å kunne kjøre istedenfor å ha vin til maten, og kom og hentet meg der jeg var.. Vi kjørte tur i sentrum før vi dro til hotellet, og morgen etter var vi sammen helt til flyet mitt skulle gå på ettermiddagen. Vi spiste brunsj og pratet hele tiden, nøt bare å være sammen.. da jeg skulle dra sa jeg at jeg synes det var lenge til neste gang vi skulle møtes (det er 1,5 mnd til), men han smilte og sa det kommer an på i hvilket perspektiv man ser ting.

som sagt, jeg er ung og sikkert naiv siden denne mannen jobber med salg hver eneste dag, men jeg kan ikke annet enn å undre.. det må da ligge noe mer bak enn bare sex?

Gjest Gjest
Skrevet

oj, ser at jeg har skrevet et lignende innlegg før! sitter bare her og lar tankene fly og ville kanskje ha litt mer feedback! :)

Skrevet
Er i en situasjon jeg er litt usikker på hvordan jeg skal forholde meg til og føle for..

Jeg er utrolig betatt av en eldre mann i firmaet jeg jobber i, og har egentlig alltid vært det tilogmed før jeg begynnte der. Vi har alltid hatt god kjemi, og jeg har alltid satt pris på samtalene med ham når jobben treffes (han jobber i en annen avdeling på andre siden av landet). Han er utrolig karismatisk og en dyktig sjarmør, så jeg har aldri lagt noe spesielt i oppmerksomheten han har gitt meg og tenkt at han bare er dyktig med mennesker.

Men på treff med jobben for en stund tilbake ymtet han frempå at vi ville hatt det fint sammen seksuelt pga like personligheter, og jeg ble vanvittig paff. Uten å gå i detaljer har vi nå truffet hverandre ved 3 forskjellige anledninger, og jeg må innrømme at vi matcher perfekt seksuelt.. Jeg slipper meg helt løs.

Men så kjenner jeg at jeg fort kan få følelser for denne mannen, for jeg beundrer jo han allerede. Når vi i tillegg har god kjemi, trives i hverandres selskap, kan snakke om alt mellom himmel og jord og ser verden med samme positive blikk, da kjenner jeg at følelsene fort kan komme.

Du beskriver ekte kjærlighet her. Aldersforskjellen er ikke noe problem, jeg har selv en yngre kjæreste (visstnok bare 2mnd. yngre , men allikevel). Jeg er ikke 5 sekunder i tvil om at det er ekte følelser begge veier her, og ingenting er bedre enn å kose den man elsker. Lev i livet i kjærlighet nå, og nyt det uten hemninger. Still opp for hverandre. Kjærlighet avler sterkere kjærlighet. Vær raus med kos og komplimenter. La kroppene deres fortelle at dere elsker hverandre.

Så lurer jeg på hvordan jeg skal klare å se forskjell på en mann som kun er ute etter en elsker, og en mann som har dørene åpne for noe mer..

Det at vi begge er i skilsmisser forteller meg at jeg muligens kun er en elsker. Men at han sier rett ut at han trives i mitt selskap og ikke vil jeg skal gå etter akten men vil ha meg der til dagen etterpå, det forteller meg at jeg betyr noe mer. Våknet f.eks. av at han strøk meg over kinnet den ene morgenen, og så på meg med et varmt blikk..

Det er mange andre små øyeblikk og ting som har blitt sagt og gjort som jeg forsøker å tolke, samtidig som jeg sier til meg selv jeg ikke bør tolke og heller ta tiden til hjelp.

Men da er faren for at følelsene løper avgårde og jeg står igjen som taperen i dette. Jeg vet dette er alt for lite informasjon til å egentlig komme med noen gode råd, men jeg har ikke vært involvert med menn i den alderen før og vet ikke hva jeg kan legge i de forskjellige tingene som blir sagt og gjort..

Jeg er forøvrig 27 og han er 40.

Mvh Forvirret Gjest.

Ps: jeg er en av lederene selv i dette firmaet, og et seksuelt forhold til ham ville ikke kunne gi meg noen karrierefordeler eller noe lignende, som kunne tolkes ut i fra det at han er "sjefen" min.

Skrevet

Forsøkte å skrive, ble bare sitat. Prøver en gang til.

Dette høres ut som ekte kjærlighet. Kos dere! Nyt hverandre! Bygg opp evig lykke med kyss og deilig samhandling.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...