Gjest Gjest_Usikker_* Skrevet 1. april 2009 #1 Skrevet 1. april 2009 Jeg er 45 år, er skilt og har tre halvvoksne barn. I snart fire år har jeg kjent en mann er 11 år yngre en meg. Han har dessverre ingen barn. På grunn av dette prøver jeg å holde en viss avstand. Men han tar kontakt med meg daglig, og vi prater sammen om alt. Ingen av oss tror egentlig på at vi kommer til å finne noen annen, og når vi treffes har vi det veldig bra både på det psykiske og det fysiske plan. Men jeg syns det er vanskelig. Vi har ingen forpliktelser selv om ingen av oss surrer rundt. Han har presentert meg for venner, men jeg vet ikke hva han har sagt om meg til dem. Noen ganger vil jeg helst bare kutte helt, og noen ganger vil jeg ha alt. Hva bør jeg gjøre?
Gjest til deg Skrevet 1. april 2009 #2 Skrevet 1. april 2009 Hm? Problemet er at han er 11 år yngre eller har jeg misforstått? Hvis du synes alderen er problemet, så er det vel egentlig tankene dine som er problemet? :-) Har du spurt om han ønsker egne, bilogiske barn? Eksen min var 15 år eldre og avviste meg i hytt og pine. Det ble en av de viktige årsakene til at det ble brudd. Ikke gå i samme fella du, hvis du vil ha ham for det han er.
Gjest Gjest_Usikker_* Skrevet 1. april 2009 #3 Skrevet 1. april 2009 Hm? Problemet er at han er 11 år yngre eller har jeg misforstått? Hvis du synes alderen er problemet, så er det vel egentlig tankene dine som er problemet? :-) Har du spurt om han ønsker egne, bilogiske barn? Eksen min var 15 år eldre og avviste meg i hytt og pine. Det ble en av de viktige årsakene til at det ble brudd. Ikke gå i samme fella du, hvis du vil ha ham for det han er. HAn ønsket egne barn tidligere, men ikke nå lenger. Jeg vil at han skal ha det beste og unner han en "ung" dame han kan stifte familie sammen med... Vanskelig siden jeg er veldig glad i han også...
leirbål Skrevet 2. april 2009 #4 Skrevet 2. april 2009 Han er da voksen nok til å ta valget om hvem han vil ha selv. Hvis det er deg, 11 år eldre, med tre barn, og du er enig, så ser jeg ingen problemer med det. hvis han ønsker seg en yngre dame, og egne barn, så kommer han til å fortelle deg det. Snakk sammen om dette. Og ikke nekt ham å være sammen med deg, for å være "snill" mot ham. han er voksen. Han kan tenke selv. Det virker jo som det er deg han vil ha, ikke en ung fruktbar dame.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå