Gjest Gjest Skrevet 1. april 2009 #1 Skrevet 1. april 2009 Jeg er en gutt på 18 år som gjerne kunne tenkt meg ei søster. Så hvis du er en kul, sterk, hyggelig og sexy jente så ønsker jeg gjerne å høre fra deg. Du kan ringe meg på min hjemmetelefon man-fre mellom 09.00 og 16.00 hvis du er intressert i å bli min søster.
Gjest Gjest Skrevet 1. april 2009 #2 Skrevet 1. april 2009 Jeg er en gutt på 18 år som gjerne kunne tenkt meg ei søster. Så hvis du er en kul, sterk, hyggelig og sexy jente så ønsker jeg gjerne å høre fra deg. Du kan ringe meg på min hjemmetelefon man-fre mellom 09.00 og 16.00 hvis du er intressert i å bli min søster. Feil kategori. Denne skulle ligget under snikksnakk.
Gjest Gjest Skrevet 1. april 2009 #3 Skrevet 1. april 2009 Hva i all verden for rolle spiller det for deg at din "søster" er sexy????
Gjest Methuselah Skrevet 1. april 2009 #4 Skrevet 1. april 2009 Jeg vet ikke om du er klar over dette. Men en søster skal ikke være sexy.
Gjest Gjest Skrevet 1. april 2009 #5 Skrevet 1. april 2009 Jeg vet ikke om du er klar over dette. Men en søster skal ikke være sexy. Jo, det skal de.
The Kitten Skrevet 1. april 2009 #6 Skrevet 1. april 2009 Jeg er en gutt på 18 år som gjerne kunne tenkt meg ei søster. Så hvis du er en kul, sterk, hyggelig og sexy jente så ønsker jeg gjerne å høre fra deg. Du kan ringe meg på min hjemmetelefon man-fre mellom 09.00 og 16.00 hvis du er intressert i å bli min søster.
Gjest Gjest Skrevet 3. april 2009 #8 Skrevet 3. april 2009 Jeg vil gjerne bli din søster. Alle mine venner på institusjonen her hvor jeg bor sier jeg er sexy; jeg har sjokoladebrune tenner, mange tatoveringer som er laget av vennene mine her og jeg er veldig flink til å spikre paller. Dessverre kan jeg ikke møte deg før 2015, da leieforholdet ikke kan sies opp fra min side før det. Jeg har blitt fortalt at om jeg muligens kan flytte før dersom jeg oppfører meg fint og spikrer mange paller. Jeg mangler en fortann og har et arr over det ene øyet. Jeg har mange hobbyer; yndlingshobbyen min er å lage små skulpturer av vått toalettpapir. Nå holder jeg på med en skulptur av Eiffeltårnet, og jeg vl svært gjerne gi den til deg. Jeg kommer til å ringe deg i morgen for å be deg på besøk, gleder meg til du kommer
Gjest Gjest Skrevet 5. april 2009 #9 Skrevet 5. april 2009 TROR IKKE DET ER SØSTER DU SØKER Å NEI DU GUTTEN MIN. MEN DETTE MENER DU IKKE SERIØST SKJØNNER DA SÅPASS. HILSEN FRA EN STOREBROR MED EN KJEMPEGREI/SNILL SØSTER
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå