Gjest Gjest_adrian_* Skrevet 1. april 2009 #1 Skrevet 1. april 2009 jeg er en ung mann på 28 år som har møtt verdens herligste jente. vi har det kjempe fint sammen både i senga og uten for. vi kan ligge å snakke sammen i flere timer og alt er helt topp. men så kommer det plutselig opp to ting som jeg er litt bekymret for. da jeg spurte henne om vi var sammen, syntes hun det var for tidlig. og at hun ikke hadde tid til kjæreste nå. og når jeg reiser hjem, så hører jeg nesten aldri fra henne. vi dater nå, men jeg skjønner ikke hva hun vil. når jeg er der, så er jeg hele hennes verden men når jeg reiser, er det som jeg er luft for henne. hva er det egentlig denne dama vil????
Gjest Gjest Skrevet 1. april 2009 #2 Skrevet 1. april 2009 jeg er en ung mann på 28 år som har møtt verdens herligste jente. vi har det kjempe fint sammen både i senga og uten for. vi kan ligge å snakke sammen i flere timer og alt er helt topp. men så kommer det plutselig opp to ting som jeg er litt bekymret for. da jeg spurte henne om vi var sammen, syntes hun det var for tidlig. og at hun ikke hadde tid til kjæreste nå. og når jeg reiser hjem, så hører jeg nesten aldri fra henne. vi dater nå, men jeg skjønner ikke hva hun vil. når jeg er der, så er jeg hele hennes verden men når jeg reiser, er det som jeg er luft for henne. hva er det egentlig denne dama vil???? hun bare utnytter deg, enkelt og greit..
Gjest Gjest Skrevet 1. april 2009 #3 Skrevet 1. april 2009 Tror enkelte damer og jenter ikke forstår at vi setter pris på at de tar inisativ til å "være første man ut" av og til... Syntes og det er merkelig. Er interisert når man er med de, og når man snakker på msn/sender meldinger, men må veldig ofte være den som tar inisativ. Får liksom følelsen av at de egentlig ikke er så interisert når man må være første man ut, ganske ofte
Gjest odag Skrevet 1. april 2009 #4 Skrevet 1. april 2009 Det er ikke alltid like lett når det finns slike personer rundt om i verden, og mange lurer på om disse personene har noen form for samvittighet eller følelser. Det er leit og høre at denne dama missbruker følelsene dine på en slik måte. Har jeg vært deg så har jeg villet kuttet all kontakt, så langt du ikke vil være en pulevenn som står på sidelinjen som reserve vær gang er kåt.
Gjest Gjest_adrian_* Skrevet 2. april 2009 #5 Skrevet 2. april 2009 jeg vurderer å spørre henne rett ut om vi er bare pulevenner, men det som er , pulevenner skal liksom ikke bli sjalu. og det merker jeg denne er. jeg har hatt en kk før, og hun var ikke sånn... nei, finner jeg ut at vi bare er kk og hun også evnt driver med andre, så blir det bye bye veldig fort...
leirbål Skrevet 2. april 2009 #7 Skrevet 2. april 2009 Det høres ut som om hun ikke er inntresert i et forhold med deg. Beklager.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå