Gjest Gjest Skrevet 1. april 2009 #1 Skrevet 1. april 2009 Hei. Lørdag reiser jeg en uke på ferie til rivieran, men aner ikke hva jeg skal ta med dit... Er det mulig å gå i shorts? Eller knebusker? Eller må jeg ha olabukse til hver dag?? Hvor fint går man på resturanter m.m. Har aldr vært på sånn ferie før, så trenger masse tips,,
lucy_in_the_sky Skrevet 1. april 2009 #2 Skrevet 1. april 2009 Nå vet jeg ikke hvor på rivieraen du skal, men f.eks i Cannes er det meldt maks 19 og min 5 grader i løpet av neste uke + en del overskyet/regn. Så da trenger du vel ikke å pakke så mye sommerklær, men pass på at du har med deg en god jakke + paraply. Hvor pyntet du skal være på restaurant kommer jo litt an på hvilke typer restauranter dere skal på, men det er jo egentlig helt opp til deg. Jeg liker å pynte meg litt før jeg går ut og spiser når jeg er på ferie, jeg elsker å gå med skjørt/kjoler og høye hæler. Men du kan helt fint gå med flate sko og bukse om du foretrekker det Et forslag til hva du kan ha med er to par bukser, et skjørt (og kanskje en thights til), to gensere, noen topper, gjerne en cardigan (som passer til flere av toppene) og en litt tynn jakke? Et par flate sko som er gode å gå i på dagen, og et par penere/høyhælte sko til kvelden. Jeg ville sikkert hatt kun én genser og heller flere cardigans, så ville jeg sikkert bare hatt én bukse og heller flere skjørt og evt en kjole, og gjerne en tights og en tjukk strømpebukse til å ha under skjørtene i stedet for å gå med bukse. Også hadde jeg sikkert ikke klart å kun ta med to par sko.. Men det kommer jo litt ann på hvilken stil du har. Mitt motto for pakking er uansett at det er bedre å ha med for mye enn for lite
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå