Gå til innhold

Dama vil bare ha den, men ikke for mye

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_Sander_*
Skrevet

Har vært samboer nå i fem år, og dette har gjentatt seg.

Snodig#1

Dama vil aldri bli fingra, aldri bli slikka. Jeg får kun stryke henne over kroppen og hele som forspill. Massere overalt, men ALDRI dernede.

Dernede får jeg KUN lov til å dytte penis inn.

Snodig#2

Når vi har sex, liker hun veldig godt bakfra i en viss vinkel, eller aller helst i misjonæren i en spesiell vinkel. Jeg merker at hun liker den vinkelen aller best. Men det rare er at hun øker i nytelse, men sier plutselig "stopp stopp litt" når klimaks viker å være 5sekunder unna!! Så ett minutt etterpå så ønsker hun meg tilbake akkurat likt, og det bygger seg opp igjen, for så "STOPP" eller "veeent".

Har tenkt mye på dette. Punkt 1 er kanskje at hun synes det lukter der nede, og det kan det gjøre. Men jeg slipper ALDRI til med noe annet penis der nede. Veldig frustrerende, da alle mine andre kvinner har elsket fingre og tunger. Men alle er forskjellige.

Punkt 2 tror jeg er pga at hun vil stoppe for at hun er redd for "å lekke". Ikke vet jeg, men hun er veldig påpasselig med å gå på do før og etter. Har sett "squirt" fenomen og lurer på om hun ikke tør å vise dette, eller la orgasmen komme på grunn av dette.

Ikke vet jeg? hva tror dere? og hva burde jeg gjøre?

Problemet nå er at jeg synes sex blir utrolig kjedelig, blir liksom bare å dytte den inn, og snodig, da når klimaks nesten er der så roper hun "stopp litt!!!!!!!!"

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Kjære TS! Med fare for å gjenta meg selv og andre - KOMMUNIKASJON er tingen!!! Spør din kjære! Jeg følte meg veldig ukomfortabel etter et forhold der alt gikk på hans premisser. Så traff jeg min nåværende, og han var til min forundring (og skrekk...!) opptatt av min nytelse også. Altså måtte jeg lære meg å elske kroppen min og alle dens rare sprell :rødme: Takk og pris for det! Men det ble noen runder med frustrasjon fra hans side fordi jeg ikke turde si noe...altså er stikkordet KOMMUNIKASJON!

Lykke til :)

Gjest Gjest_Sander_*
Skrevet

TS? den skjønte jeg ikke.

Så jeg burde ta det opp. Hvordan tar man opp slikt? 5år ute i forholdet? Er jo en rekke ting som hindrer meg føler jeg etter så lang tid? og hva sier man? Har tenkt så UTROLIG mye på det, men aldri funnet ut hvordan man tar opp dette. I senga? sofan? frokostbordet

Gjest LonelyAngel
Skrevet
TS? den skjønte jeg ikke.

Så jeg burde ta det opp. Hvordan tar man opp slikt? 5år ute i forholdet? Er jo en rekke ting som hindrer meg føler jeg etter så lang tid? og hva sier man? Har tenkt så UTROLIG mye på det, men aldri funnet ut hvordan man tar opp dette. I senga? sofan? frokostbordet

TS = Trådstarter! Og i dette tilfellet er du trådstarter :P

Skrevet

Ikke tenk så mye på det, det kan gjøre det vanskeligere. Men for all del, tenk igjennom hva du vil si og hvordan du vil si det, bare ikke overanalyser det. Jeg ville ikke tatt det ved matbordet, men et annet tidspunkt der dere er alene og har både tid og ro til å snakke om det. Evt på kvelden når dere er ferdige med å spise. Slå av tv'n og sett dere ned å prate. Så kan du forklare henne hvordan du synes det er. Men la henne få forklare seg om hun trenger det og snakk sammen, så finner dere det nok ut.

Og jeg ville tatt opp det snarest. Dess lengre du venter, dess vanskeligere blir det.

Gjest womenwomen
Skrevet
Har vært samboer nå i fem år, og dette har gjentatt seg.

Snodig#1

Dama vil aldri bli fingra, aldri bli slikka. Jeg får kun stryke henne over kroppen og hele som forspill. Massere overalt, men ALDRI dernede.

Dernede får jeg KUN lov til å dytte penis inn.

Snodig#2

Når vi har sex, liker hun veldig godt bakfra i en viss vinkel, eller aller helst i misjonæren i en spesiell vinkel. Jeg merker at hun liker den vinkelen aller best. Men det rare er at hun øker i nytelse, men sier plutselig "stopp stopp litt" når klimaks viker å være 5sekunder unna!! Så ett minutt etterpå så ønsker hun meg tilbake akkurat likt, og det bygger seg opp igjen, for så "STOPP" eller "veeent".

Har tenkt mye på dette. Punkt 1 er kanskje at hun synes det lukter der nede, og det kan det gjøre. Men jeg slipper ALDRI til med noe annet penis der nede. Veldig frustrerende, da alle mine andre kvinner har elsket fingre og tunger. Men alle er forskjellige.

Punkt 2 tror jeg er pga at hun vil stoppe for at hun er redd for "å lekke". Ikke vet jeg, men hun er veldig påpasselig med å gå på do før og etter. Har sett "squirt" fenomen og lurer på om hun ikke tør å vise dette, eller la orgasmen komme på grunn av dette.

Ikke vet jeg? hva tror dere? og hva burde jeg gjøre?

Problemet nå er at jeg synes sex blir utrolig kjedelig, blir liksom bare å dytte den inn, og snodig, da når klimaks nesten er der så roper hun "stopp litt!!!!!!!!"

Dama de høres utrolig forknytt ut og sær .Høres ikke ut som om hun har et avslappet forhold til egen kropp og nytelse .Herlighet - du får jo ikke lov nesten å ta på hennes aller mest erogene område - kjønnsorganet ...

Dette MÅ du ta opp med henne .Spørre om hun hadde en grusom streng asexuell oppdragelse eller noe sånt religiøse greier hvor kvinner skal holde seg kyskest mulig eller noe sånt .Hun har mentale sperrer - hører jo det med en gang .

Ikke vær så redd for å prate om det .Ta deg gjerne opp i senga - der det er naturlig .Spør hvorfor du ikke får lov å ta på henne der og der - om det ikke ville vært enda bedre for henne om du fikk lov .Si du savner det selv - syns sexen begynner å bli kjedelig .Såpass må du tørre å si etter 5 år ...

Herlighet - jeg sier ifra etter noen minutt - går da ikke å venter på noe i 5 år ... he he Hvor gamle er dere ? Hvilken generasjon ? 50 - 60 år eller ? Bare lurer .Er ikke vanlig unge jenter nå til dags som er frigjordte er så forknytt når det gjelder eget underliv .

Gjest Papirkurven
Skrevet

Jeg er egentlig ikke så veldig tilhenger av å bli "slikket" jeg heller (kjenner jeg kryper litt bare av ordet). At en person skal være så nær alle mine mest følsomme deler og se dem bedre enn jeg noengang har gjort selv og bruke munnen sin som han spiser og ikke minst kysser meg med.... ja, jeg er nok litt forknytt, men tanken er vanskelig for meg.

Heldigvis har jeg en veldig hensynsfull kjæreste og vi har pratet masse om det. Han gjør det faktisk ganske ofte nå og jeg slapper mer og mer av for hver gang.

Høres ut som dama di har funnet stillingen for henne :) Orgasme er en intens følelse og kan være ekstrem for mange. Har hun hatt orgasme mange ganger før? Hvis hun ikke er vant til orgasme kan det være at følelsen rett og slett er for overveldende for henne.

Men som andre sier, vi kan jo komme med mange meninger ut fra våre egne erfaringer, men det er bare hun som virkelig vet. Etter 5 år må dere da være i stand til å snakke om sex?

Gjest Gjest_sander_*
Skrevet

Ikke så veldig gamle, jeg er 33 og hun 27. To småbarn har vi, men det har alltid vært slik, også før fødselene. Sær. njei. Hun er ALLTID våt dernede sier hun, og klar for dyst som hun sier. Har en vibrator, men jeg har aldri merket at hun har brukt denne, og aldri hørt at hun har onanert heller. Ikke så utforsket i egen sekualitet kanskje.

Det rare er jo at hun veldig gjerne vil ha sex, men jeg kanskje utsetter det. Jeg vil at begge skal ha det fint, jeg vil at hun og skal få orgasme, men hun vil liksom ikke. For meg tar det 5min om jeg vil, eller 15om jeg vil, men det er så ensformig at kun jeg skal ha nytelse, når hun er SÅ nær. Gang på gang skjer altså dette. Og så roper hun "stooop" eller "veeent". Jeg har prøvd å overhøre det liksom, men det blir stopp.

Jeg vil si at jeg aldri har opplevd at det har gått for henne. Men hun liker det åpenbart, for rett etter "veent" så er det beskjed om å gjenoppta kosen. Alle damer er forskjellig iallefall. DET er sikkert.

Men som dere sier er det jo kommunikasjon vi kan bli bedre på. Selv 5år etter.

Skrevet

Jeg tenkte mer at hun ville vente litt med å nå klimaks eller "bygge det opp", ikke at hun kanskje lekker...

Skrevet

At hun venter på å nå klimaks kan være greit det, men det virke som hun aldri kommer til klimaks, for hun avbryter hele tiden.

når hun roper "stopp", kyss henne og hvisk "slapp av, la det komme..." Ber hun deg stoppe igjen så må du så klart høre på henne og følge det.

Dette var ordene venninnen min fikk av kjæresten sin før hun fikk sin første orgasme. Vi stusset alltid på at hun ikke kom (ja - jenter prater..) Hun holdt rett og slett igjen. Man mister litt kontrollen når man har en orgasme - blir tom i hodet. Kan hende det er en uvant følelse for henne og at hun er "redd" for det (i mangel av et bedere ord)

Om hun sier nei - synes jeg du bør spørre henne - om du kan fortsette når hun sier dette, for du regner med at da ligger orgasmen rett ved og du unner henne den. Si at du vil være forsiktig, og ikke gå over hennes grenser, men at hun må bare slappe av og la det komme.

Spør - ikke under samme samtale kanskje (kan bli for mye for henne på en gang om hun er slik du nevner) at du kunne tenke deg å stryke henne over kjønnet. Spør om det er greit. Vil hun ikke, spør hvorfor.

Om hun er redd for lukt, så gjør det mens dere dusjer. La henne venne seg til å ha hånden din "der nede". Etterhvert kan du gå litt videre og er du heldig hele veien til fingring.

Er hun redd for sprut så si at det bryr du deg ikke om. Du elsker alt ved henne.

Det samme med slikking. Gå forsiktig frem.

Uansett - du må snakke med henne. Spør pent, ikke anklagende.

Lykke til :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...