ninuska_ Skrevet 1. april 2009 #1 Skrevet 1. april 2009 Jeg skal bestille et eneste bilde til fremkalling. Hvor er det billigst? Selve bildet koster ikke mye, men det er litt mye å betale frakt 60kr :/
Gjest Gjest Skrevet 2. april 2009 #2 Skrevet 2. april 2009 Et sted der du kan hente bildene i butikken? Fremkalte et par bilder for vel et år siden, og da var det det som var det billigste alternativet. I mange el-butikker kan du også få fremkalt bilder på stedet, koster helt sikkert under en tier pr. bilde.
ninuska_ Skrevet 2. april 2009 Forfatter #3 Skrevet 2. april 2009 Tar man med bildet på minnebrikke da eller?... Aldri fremkalt fra digital kamera ;(
Jinx82 Skrevet 3. april 2009 #4 Skrevet 3. april 2009 Jeg pleier å fremkalle hos Lefdal, laster opp bildene på nettsiden deres og henter det i butikk uten ekstra kostnad.. Har bestilt alt fra 3 til 30 bilder, et bilde på 10X15 cm koster 79/99,- øre tror jeg
Gjest Gjest Skrevet 3. april 2009 #5 Skrevet 3. april 2009 Jeg tar med en USB-stick og går på Japan Photo. Jeg er veldig fornøyd med kvaliteten på fremkallingen der og hvis du bruker automat tar det kanskje ett minutt å få bildet. Kvaliteten på papiret er også bra - i går prøvde jeg å rive i stykker et bilde som jeg skulle kaste og det gikk ikke!
Suzy Skrevet 3. april 2009 #6 Skrevet 3. april 2009 Du kan legge bildet inn på maskina di og sende det til f.eks Elkjøp via nettet og hente det ferdig i butikken der Veldig billig løsning.
ninuska_ Skrevet 3. april 2009 Forfatter #7 Skrevet 3. april 2009 Ah, jeg visste ikke om den løsningen Har prøvd å finne det på Lefdal sine sider nå, men jeg finner ikke ut hvor jeg skal laste opp bilde
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå