Gå til innhold

Foto - fremkalling

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal bestille et eneste bilde til fremkalling. Hvor er det billigst? Selve bildet koster ikke mye, men det er litt mye å betale frakt 60kr :/

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Et sted der du kan hente bildene i butikken? Fremkalte et par bilder for vel et år siden, og da var det det som var det billigste alternativet. I mange el-butikker kan du også få fremkalt bilder på stedet, koster helt sikkert under en tier pr. bilde.

Skrevet

Tar man med bildet på minnebrikke da eller?... Aldri fremkalt fra digital kamera ;(

Skrevet

Jeg pleier å fremkalle hos Lefdal,

laster opp bildene på nettsiden deres og henter det i butikk

uten ekstra kostnad.. Har bestilt alt fra 3 til 30 bilder, et bilde på 10X15 cm koster 79/99,- øre tror jeg :)

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg tar med en USB-stick og går på Japan Photo. Jeg er veldig fornøyd med kvaliteten på fremkallingen der og hvis du bruker automat tar det kanskje ett minutt å få bildet. Kvaliteten på papiret er også bra - i går prøvde jeg å rive i stykker et bilde som jeg skulle kaste og det gikk ikke!

Skrevet

Du kan legge bildet inn på maskina di og sende det til f.eks Elkjøp via nettet og hente det ferdig i butikken der :)

Veldig billig løsning.

Skrevet

Ah, jeg visste ikke om den løsningen :) Har prøvd å finne det på Lefdal sine sider nå, men jeg finner ikke ut hvor jeg skal laste opp bilde :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...