mari4ever Skrevet 1. april 2009 #1 Skrevet 1. april 2009 ja noen som har prøvd disse produktene som skal være så fantastiske? Tenker spesielt på on the go cleanser og african tea serien?
Hilde Christina Skrevet 2. april 2009 #2 Skrevet 2. april 2009 On the go cleanseren ga meg urenheter over natta så den var ingenting for meg. Eneste jeg har prøvd og elsker fra OH er Cucumber Mist`en. Bruker den til å fjerne hovne øyne og det funker kjempebra
mari4ever Skrevet 2. april 2009 Forfatter #3 Skrevet 2. april 2009 On the go cleanseren ga meg urenheter over natta så den var ingenting for meg. Eneste jeg har prøvd og elsker fra OH er Cucumber Mist`en. Bruker den til å fjerne hovne øyne og det funker kjempebra uffda. det var jo skuffende å høre. det som skal være så bra:O leste om den cucumber minsten din på bloggen din så den har jeg kjøpt:) venter spent på den om den funker på mine ekstremt hovne øyne. noen fler som har erfaringer?
Gjest Loves Ole Henriksen Skrevet 3. april 2009 #4 Skrevet 3. april 2009 uffda. det var jo skuffende å høre. det som skal være så bra:O leste om den cucumber minsten din på bloggen din så den har jeg kjøpt:) venter spent på den om den funker på mine ekstremt hovne øyne. noen fler som har erfaringer? Ole Henriksen har mange fantastiske produkter. Man kan få urenheter når men begynner med ny rens, det er helt normalt! Når du begynner med nye produkter bør du bruke de en 4 ukers periode pga cellefornyelsen, som tar 28 dager. Om man ikke får andre reaskjoner da. Vanskelig å plukke ut favoritter, for de har så mange gode produkter. Men truth serumet er helt fantastisk - gir masse fuktihet!! African Red tea rensen er kjempe deilig, anbefales!! Blue/black berry mask er kjempe fin for tørr og gusten hud. Ja, de er rett og slett supre!
mari4ever Skrevet 3. april 2009 Forfatter #5 Skrevet 3. april 2009 (endret) Ole Henriksen har mange fantastiske produkter. Man kan få urenheter når men begynner med ny rens, det er helt normalt! Når du begynner med nye produkter bør du bruke de en 4 ukers periode pga cellefornyelsen, som tar 28 dager. Om man ikke får andre reaskjoner da. Vanskelig å plukke ut favoritter, for de har så mange gode produkter. Men truth serumet er helt fantastisk - gir masse fuktihet!! African Red tea rensen er kjempe deilig, anbefales!! Blue/black berry mask er kjempe fin for tørr og gusten hud. Ja, de er rett og slett supre! Så flott og høre:) leste utrolig mye positivt om det på makeupalley men ville spørre dere her først. Jeg vet at du kan få kviser av ny hudpleie serie. opplevd det selv. det jeg ser etter er en fuktigheteskrem som gir fukt, uten at huden blir så glinsende. har normal hud men "fet" t-zone. Kombinert hud. ingen problemer med huden sånnsett, bare at den blir utrolig fort blank i t-zonen noen tips? Endret 3. april 2009 av mari4ever
desert_rose Skrevet 3. april 2009 #6 Skrevet 3. april 2009 Heia, noen som vet hvor man kan få tak i African Red Tea Foaming Cleanser til under 200.- NOK?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå