Gjest gjest meg Skrevet 1. april 2009 #1 Skrevet 1. april 2009 jeg ble frid til i dag, jeg trodde det var en aprilspøk :gjeiper: men det ente heldig vist bra, å jeg sa ja, men gjett om jeg ble flau da
Gjest *mari Skrevet 2. april 2009 #2 Skrevet 2. april 2009 Nei synes det var en idiotisk dag å velge å fri på! Klart en kunne mistenke en aprilspøk!
leirbål Skrevet 2. april 2009 #3 Skrevet 2. april 2009 Det at du misforstod gjør jo frieriet til en ekstra søt historie å fortelle/ tenke tilbake på. Gratulerer så mye.
Gjest Jente38 Skrevet 2. april 2009 #4 Skrevet 2. april 2009 Det at du misforstod gjør jo frieriet til en ekstra søt historie å fortelle/ tenke tilbake på. Gratulerer så mye. Helt enig. Gratulerer så mye
Gjest Gjest Skrevet 2. april 2009 #5 Skrevet 2. april 2009 Jeg fridde til kjæresten min som en aprilspøk. Også ble hun sur kvinnfolk
Gjest Gjest_kvinnfolk_* Skrevet 2. april 2009 #6 Skrevet 2. april 2009 Jeg fridde til kjæresten min som en aprilspøk. Også ble hun sur kvinnfolk Ja det er jo ikke så rart da... det er bare slemt. Mannfolk...
donna julianna Skrevet 2. april 2009 #7 Skrevet 2. april 2009 Jeg fridde til kjæresten min som en aprilspøk. Også ble hun sur kvinnfolk Ja, jeg sa til kjæresten min at jeg var gravid. Også ble han sur? Snodig....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå