Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde eggløsning på søndag og vi har vært til køys hver dag siden det ;) men i dag så var allt fint tidligere men i kveld er jeg skikkelig dårlig i formen kvalm og trøtt rett og slett.. tror ikke det er graviditet jeg kjenner men kanskje eggløsningen som er helt over eller?lurer på om dette har noe sammenheng i det hele tatt?

Håper fra svar fra noen som vet litt mer enn meg hehe :D :sjenert:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ingen som vil svare på denne :( hmm.. venter i spenning ;)

Gjest Gjest
Skrevet

Graviditet er aaaalt for tidlig, men det skjønte du jo. Jeg har aldri hært at EL enten når man får den,har den eller når den går over, at man blir dårlig. Men har du hatt det før og du ser en sammenheng så kanskje...

En ting er ihvertfall sikkert, når man går og venter så overanalyserer man alt. Har vært ser selv i maange år.

Lykke til ihvertfall!

Skrevet

Jeg kan bare snakke ut ifra egne erfaringer, og jeg blir ofte fysisk dårlig når jeg har EL. Jeg får vondt i magen, som kramper, blir kvalm og får vondt i hodet.. Så jeg vil tro at det ahr noe med EL å gjøre, eller så kanskje det rett og slett ikke har noe med syklusen å gjøre..

Lykke til i allefall :klemmer:

Skrevet (endret)

Jeg blir også dårlig faktisk når El er her.... får murringer, svimmel og kvalm...

Endret av thumbalina
Skrevet

så deilig og høre at flere ghar det sånn :) ja nå er det lotion (sekret) i dag håpte det var positivt iallfall men gleder meg så masse til å finne ut hva som skjer :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...