Gå til innhold

Hva hadde dere gjort?

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Coolaid

I min familie har jeg lært av min mor at "vi hjelper hverandre så godt som vi kan". Det funker veldig greit, og har videreført dette til min kone og mine to barn. Desverre er det ikke alltid sånn........Stod du værfast swå stod du værfast. Da burde søstere din kunne har hjulpet til. Flott at du har en grei far i det minste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har selv vært alene med barn i mange mange år. Jeg ville gjort som deg.. hvem kan råde over været??

Hær burde søstra di virkelig stilt opp!! Dette var en situasjon hvor barnas beste burde kommet først. Ikke hennes prinsipp. Fysj.

Fedre som ikke stiller opp for barna sine er en annen sak... :kjempesinna:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Det som gjorde at jeg valgte siste flyet hjem var at det var det eneste flyet som var ledige plasser på. reisen ble bestilt i siste liten fordi jeg ville overrakse kjæresten min på fødselsdagen hans. jeg har før det ikke vært utenfor byen uten mine barn, og følte at jeg hadde godt av en tur når det ordnet seg med barnevakt og alt annet. ja da en lærer av sine feil og det gjorde jeg også. Kommer aldri til å sette meg i den situasjonen en gang til, men det er lett å være etter på klok og ja det var jeg. tror du ikke jeg tenkte at det var dumt gjort av meg, men det var ikke noe jeg kunne gjøre der og da. Det som var skjedd var skjedd og været råder man ikke over. En annen sak det lærte meg også var å ikke stole på at ting ordner seg lett, og jeg lærte min søster mer å kjenne, for jeg hadde aldri trodd at et menneske kunne bli så kald. Men men en lærer så lenge en lever.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Det som gjorde at jeg valgte siste flyet hjem var at det var det eneste flyet som var ledige plasser på. reisen ble bestilt i siste liten fordi jeg ville overrakse kjæresten min på fødselsdagen hans. jeg har før det ikke vært utenfor byen uten mine barn, og følte at jeg hadde godt av en tur når det ordnet seg med barnevakt og alt annet. ja da en lærer av sine feil og det gjorde jeg også. Kommer aldri til å sette meg i den situasjonen en gang til, men det er lett å være etter på klok og ja det var jeg. tror du ikke jeg tenkte at det var dumt gjort av meg, men det var ikke noe jeg kunne gjøre der og da. Det som var skjedd var skjedd og været råder man ikke over. En annen sak det lærte meg også var å ikke stole på at ting ordner seg lett, og jeg lærte min søster mer å kjenne, for jeg hadde aldri trodd at et menneske kunne bli så kald. Men men en lærer så lenge en lever.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun syntes faktisk min far var dum som hjalp meg for han burde sagt det samme som hun at det var mine egen feil.

:o Synes det sier ALT om søsteren din!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Zirine

Dårlig gjort - virkelig. Uansett hvilken grunn hun hadde, så lot hun ikke bare deg i stikken, men også barna.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg setter spørsmålstegn til at du er i Trondheim hos ny kjæreste, mens barna er alene i Stavanger med en passepike.

Ut fra hva du har sagt her, skjønner jeg din søster. Hvorfor kunne du ikke ta de med? Eller at han kunne besøke dere? Hadde pappaen hatt de, så er det ok. Men ikke bare å reise slik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:o Synes det sier ALT om søsteren din!

Og du bestiller siste fly hjem. Det vitner om lite ansvarsfølelse. Synd ikke din søsters sanksjoner har fått deg til å tenke på det, i stedenfor hvor dårlig søster hun er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres litt "grumsete" ut denne søstra di ja.

Prinsipper eller ei, de skal ikke gå utover små barn.

Du stiller opp for henne, og hun null og nix for deg ??

Hva er grunn til at hun av prinsipp ikke kan hjelpe deg, har hun sagt det ??

Hvorfor må besøksordningen mellom besteforeldre og barna gå gjennom sosialekontoret ??

De 2 sitatene under her skurrer litt for meg :wink:

Det som gjorde at jeg valgte siste flyet hjem var at det var det eneste flyet som var ledige plasser på. reisen ble bestilt i siste liten fordi jeg ville overrakse kjæresten min

Glemte å si at samtlige fly fra tidlig på dagen var blitt kanselert, så egentlig ahdde det ikke spilt noen rolle om jeg hadde valgt et tidligere fly, men det var egentlig ikke det som var saken saken var at min søster valgte å la vær å hjelpe meg i den situsjonen

Var det kun det siste flyet som hadde ledige plasser ? Hvordan kan det være mulig når flyene tidligere enn ditt var blitt kanselert ??

Ombestemte de andre passasjerene seg ??

Viste du egentlig når du dro til kjæresten din, hvilket fly du skulle ta hjem igjen ?

Uansett, jeg er helt enig med deg, i at det var dårlig gjort av henne å ikke hjelpe deg.

Godt at pappan din stilte opp :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...