Gå til innhold

Tilbyr alle frisører stylingtips?

Anbefalte innlegg

Gjest frisørredd
Skrevet

Jeg har frisørskrekk på samme måte som andre har tannlegeskrekk. Grunnet en lei opplevelse i barndommen mister jeg nå absolutt all selvtillit når jeg går inn i en frisørsalong, blir usikker og lavmælt, i kontrast til hvordan jeg ellers ter meg. Greia nå er at jeg ikke har gått til en frisør på ganske lenge. Har fått ei venninne til stusse tuppene når det har trengtes.

Sist gang jeg var hos frisør spurte jeg veldig forsiktig om hun hadde noen tips til hvordan jeg kunne klippes. Hun svarte da ganske kontant at det kunne ikke hun bestemme, det måtte jeg finne ut før jeg kom dit. Enden på visa ble at hun stusset meg 5 cm. For dette betalte jeg 525,- (klipp + balsamering). Men sannheten er at jeg ikke vethvordan jeg vil klippes. Jeg har ingen kunnskaper om hvilken klipp som er mest flatterende for meg, så nå har jeg hatt slett, halvlangt hår og midtskill i et utall år. Ønsker fornyelse, men tør liksom ikke spørre om tips lengre. Er jeg nødt til å oppsøke en form for stylist, eller var jeg bare uheldig med min forrige frisør?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...