Gå til innhold

Endre avatar fra død til levende

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_Positiv_*
Skrevet

Tenker litt over faste profiler her, sp, kanskje startet i sin tid med å ha bilde av et skjelett, dødt grums og andre dystre motiv i avataren sin.

Det er jo en kjempepositiv utvikling, et slags lyspunkt, at slike personer utvikler seg fra selvmordstegn og kirkegårder til å ha avatar som viser bilder av et levende menneske og litt lys.

Er ikek det flott, at ting går framover! Fint at KG kan brukes til terapi :)?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Negativ_*
Skrevet
Tenker litt over faste profiler her, sp, kanskje startet i sin tid med å ha bilde av et skjelett, dødt grums og andre dystre motiv i avataren sin.

Det er jo en kjempepositiv utvikling, et slags lyspunkt, at slike personer utvikler seg fra selvmordstegn og kirkegårder til å ha avatar som viser bilder av et levende menneske og litt lys.

Nei :dry:

Gjest Gjest
Skrevet

Hvem er denne bruker du snakker om ?

Gjest Gjest
Skrevet
Hvem er denne bruker du snakker om ?

Sånt synes jeg ikke man bør legge ut på forumet. Hvis ts sin teori stemmer så er vel ikke dette noe vedkommende vil ha oppmerksomhet rundt?

Gjest Gjest
Skrevet
Sånt synes jeg ikke man bør legge ut på forumet. Hvis ts sin teori stemmer så er vel ikke dette noe vedkommende vil ha oppmerksomhet rundt?

Samme det tror jeg vet hvem det er snakk om.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...