Gjest fruktfatet :) Skrevet 1. april 2009 #1 Del Skrevet 1. april 2009 Jeg MÅ se ut som meg på mitt mest fantastiske i morgen! Har dere noen tips? Sminketips? Hårtips? Det må ikke være overdrevet da, jeg vil bare se effortless striking ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
taliee Skrevet 1. april 2009 #2 Del Skrevet 1. april 2009 Se normal ut, ikke overdriv. Når jeg skulle på date for ei stund tilbake, så pynta jeg meg litt (ikke for masse), hadde tunika og tights, retta ut håret og hadde fine smykker og øredobber til, pluss matchende veske og sko, skulle bare hjem til gutten da, men fikk beskjed av vennina mi om at det var ALT for mye (selv synes jeg at jeg ikke så så veldig oppdolla ut), så jeg tok av meg det meste, og endte opp med ei nytrist svart finbukse og en svart collegejakke med en fin topp under, herregud hvor fælt det var.....! Heldigvis funka daten, og vi er sammen en dag idag! Men jeg vet ikke hvordan du ser ut, har du bølger kan det være fint å krølle håret litt, eller fikse på bølgene, eller rette det ut (noe jeg gjør kanskje for ofte, fordi jeg er elendig med krølltang;) ) Sminke... hmm, har du fin hud, burde du ikke bruke så masse, litt rouge, eyeliner litt brun øyenskygge og en fin lipgloss? Jeg er plaga med litt kviser, så jeg bruker litt foundation, så concealer på røde flekker og kviser, så litt pudder for å matte ned litt glanspartier, så fikse øyene og munnen + rouge. Det er viktig, synes det er nyydelig med litt rød/rosa/fersken kinn Klær.. ikke bruk det jeg endte opp med, jeg er flau endag idag, heldigvis husker ikke typen min hva jeg hadde på meg Ha på deg noe du føler deg vel i, og fin i Ikke doll deg for mye opp med kjole kanskje? Vær deg selv- SMIL- spør og vær interessert... og LYKKE TIL :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fruktfatet :) Skrevet 1. april 2009 #3 Del Skrevet 1. april 2009 Tusen takk for langt og flott svar. Hehe, man kan ikke alltid høre på venninner, skjønner jeg Det er bra det gikk fint da. Er vel kanskje ikke kjempeviktig hva man har på seg, sålenge en har kjemi. Hår... jeg har stritt, halvlangt hår. Jeg skal stripe det i morgen så da blir det litt finere. Antar at jeg blir å rette det ut, men ville likt å satt litt av det opp... eller hatt en sånn flette i luggen, syns det er søtt selv om det kanskje begynner å bli litt oppbrukt? (Jeg er 22) Jeg har grei hud, men litt kviser her og der. Så jeg må vel dekke det med litt foundation... Urk, jeg er kjempenervøs og sommerfuglene er helt gale i magen min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
taliee Skrevet 1. april 2009 #4 Del Skrevet 1. april 2009 Ja, det er brukt med flette i luggen, men det er driitkult, synes jeg! Selv får jeg det faktisk ikke til selv, blir så sjalu på alle som får det til Jeg blir 21 i år, og hadde jeg fått det til, hadde jeg gjort det ofte, tror ikke man er "for gammel" til det Nei, tror ofte venniner kan si litt feil, spesielt om det ikke er de aller "beste" venninene, selv har jeg slitet lenge med å finne venner som er ærlige, men nok om det Hørtest kjempekult ut med striper i håret da, kunne ønske jeg hadde råd til en frisørtime selv...ettervekst er lite kult Tror du må satse på å smile og håpe på bra kjemi, det er det viktigste! Har snart vært sammen med typen min i ett år nå. Vi møttes omtrent hver dag etter første date, sa bare pang! med kjemien.. Hvor har du møtt han da? Kjenner du han godt fra før? Jeg møtte faktisk min type på nette(!), hadde aldri gjort det før, og er ikke typen som gjør dette, men nå kan jeg ikke si noe negativt på det lengre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skravlebassjente 23 Skrevet 1. april 2009 #5 Del Skrevet 1. april 2009 Jeg tror ikke gutten/mannen legger like godt merke til hvordan du har lagt sminken din og om du har satt opp håret med strikk eller spenner, som hvordan du oppfører deg. En trygg og åpen utstråling gjør nok susen. For å ha det må du vel være tilfredds og ikke tenke at du må se perfekt ut.. ser du ut som vanlige deg, slipper du dessuten å stelle deg HVER gang du skal treffe ham, om du skulle reffe ham mer enn en gang. Jeg ville heller brukt forbredelsen til å høre på den deiligste musikken du vet om, danse litt hjemme i stua, ta en joggetur eller ringe en venninne og le litt. Men bare min mening! Og masse lykke til:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 2. april 2009 #6 Del Skrevet 2. april 2009 Signerer på Skravlebass sitt innlegg. Vær naturlig og deg selv! Virkelig. Kle deg så du føler deg vel, og ikke stress for mye! Tenk så deilig hvis du treffer en som liker deg som du er, og ikke sånn du er med lag på lag med sminke og nye klær, da vil det være lettere og tro på at han faktisk liker bare deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_jente_* Skrevet 2. april 2009 #7 Del Skrevet 2. april 2009 Hei! Det kommer jo helt an på hvor dere skal for hvordan klær du burde bruke! Men jeg pleier for det meste å ta en fin bukse og en topp, med en kardigen utenpå. Kardiganen pleier å være genial! jeg kan kneppe den igjen hvis jeg føler meg for pyntet, eller jeg kan ta den av hvis jeg vil være litt pyntet. så pleier jeg alltid å ha høye hæler, da får du fin oldning og fine,lange ben! Når det gjeder sminke osv er det vel viktigst at du ikke ser for oversminket ut. gjlør heller litt for å fikse på underlaget. Jeg pleier å peele huden og ta ansiktsmaske, da er huden mye finere å legge sminke på Ta også å smør inn kroppen med krem, da ser huden din sunnere ut! Lykek til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
taliee Skrevet 2. april 2009 #8 Del Skrevet 2. april 2009 Du må fortelle oss hvordan det går da! Kos deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå