Gå til innhold

Råd til å bruke opp tapet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en liten rull tapet liggende, ikke får jeg tak i lignende mer heller så det er uaktuelt å tapetsere en vegg eller to med denne.. Hva annet kan man bruke en tapet til? Finnes jo så mange smarte hoder der ute så noe må jo gå an.... :) Lest så mange interiørblader hvor de finner på mye rart, men dessverre har jeg kastet dem alle, så kanskje noen her kan hjelpe meg;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

spenn de over noen lerreter, ram inn deler av tapet...

bruker det på overflaten av en kommode f.eks

Gjest Gjest
Skrevet

Bruke det som hyllepapir om du ikke kommer på noe bedre?

Gjest Gjest
Skrevet

Eller tapetsere bakveggen i et vitrineskap?

Skrevet

Hva med å tapetsere noen sånne?

Vi har en rull til overs etter at vi tapetserte stua, så jeg skal kjøpe noen sånne tidskriftholdere og tapetsere dem med restene. Da passer de jo fint inn i huset også :)

Ellers så har jo IKEA masse kasser, bokser og små skuffegreier som kler et lag med tapet da. Hvis du heller har behov for det.

Skrevet

Ting jeg kommer på sånn i farten:

Innpakningspapir (avhenger av sterk tape eller pakkebånd)

Tapetsere tomme hermetikkbokser, blir finfine krukker

Brette gaveesker/poser

Lage siluetter av fugler (eller andre ting) som kan pynte opp veggene med

Ølbrikker

Sånne ting man har under tallerkner (husker brått ikke hva det heter, men er iallefall rektangelforma)

Er tapeten ensfarga hvit kan man pynte med avisutklipp, klistremerker eller andre ting som liver opp :)

Skrevet

Vi snekret skyvedørsgarderobe i gangen, og tapetserte dørene for å få det til å gå mer i ett med resten av rommet. Ble veldig fint!

Skrevet

Vi har tapetsert dørene på vaskerommet med en rull vi hadde til overs...

Ellers kan det være fint å tapetsere krakker, kommoder, skoesker eller kanskje en dør?

Gjest Gjest
Skrevet

Hva slags tapet er det? Vanlig uten noe særlig mønster og farge, eller med mønster og farge?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...