Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har nettopp bestilt gratisprøver fra Everyday Minerals for å finne ut hvilken farge jeg trenger. Men jeg glemte å bestille kost! Kan jeg se hvilken farge som er riktig ved å kun legge litt mineralpudder på huden, eller må jeg påføre det på det ordentlige måten med kabukikost for å se om fargen matcher huden min? Noen som kan anbefale en bra kost?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Et ordentlig resultat får du kun ved å påføre med kost for mineralfoundation. Å ta på med fingrene, med pudderkvast eller noe sånt blir ikke det samme.

Jeg liker kostene til ID, og de får du ganske billig på ebay eller feelunique. Bestiller du nå får du det sikkert samtidig med prøvene fra EM :) .

Skrevet

Du kan fint legge fargen på kjevebenet ditt for å sjekke farge, men for å få best resultat når du skal legge den trenger du en skikkelig kost. Jeg elsker IDs Handy Buki, den er uten tvil den beste jeg har prøvd.

Skrevet

Jeg skal selvfølgelig kjøpe kost, men nå i første omgang har jeg kun bestilt gratisprøver for å finne ut hvilken farge jeg trenger. Men jeg har ingen kost for å påføre gratisprøvene...Men jeg finner sikkert riktig farge ved å kun ta litt i ansiktet med fingeren...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...