Gjest Gjest Skrevet 1. april 2009 #1 Skrevet 1. april 2009 Emne sier jo sitt Hvor mange kalorier er det pr 100g? prøvd å lese på deres hjemmesider om prod. deres,men det står ingeting om næringsinnholdet der.
Chanel.No5 Skrevet 2. april 2009 #3 Skrevet 2. april 2009 Emne sier jo sitt Hvor mange kalorier er det pr 100g? prøvd å lese på deres hjemmesider om prod. deres,men det står ingeting om næringsinnholdet der. Ring de eller send en mail... Får du ihvertfall svar..
hkarls1 Skrevet 2. april 2009 #4 Skrevet 2. april 2009 Per 100gr er det 357kcal. Per porsjon(26gr blandet ut med 2,5dl lettmelk) blir det 217kcal Det er i hvertfall det som står bak på en boks med Herbalife sjokoladepulver
venus_ Skrevet 2. april 2009 #5 Skrevet 2. april 2009 Ring de eller send en mail... Får du ihvertfall svar.. Jeg gjorde det og fikk ikke svar. Dårlig service, så valgte å ikke kjøpe!
hkarls1 Skrevet 2. april 2009 #6 Skrevet 2. april 2009 Da anbefaler deg å finne en grei distributør jeg
venus_ Skrevet 2. april 2009 #7 Skrevet 2. april 2009 Da anbefaler deg å finne en grei distributør jeg Meg? Med dårlig service er jeg ikke interessert i produktet deres i hvert fall.
hkarls1 Skrevet 2. april 2009 #8 Skrevet 2. april 2009 Meg? Med dårlig service er jeg ikke interessert i produktet deres i hvert fall. Du ja! Har ikke hørt om noen som har fått dårlig service der før. Kan jo hende det var ett engangstilfelle mener jeg:)
Gjest Gjest Skrevet 3. april 2009 #9 Skrevet 3. april 2009 da er det jo ganske mange kalorier i en shake! Nesten bedre å spise to knekkebrød med salami på da. myyyye mindre kalorier i det-
Chanel.No5 Skrevet 3. april 2009 #10 Skrevet 3. april 2009 Jeg gjorde det og fikk ikke svar. Dårlig service, så valgte å ikke kjøpe! BRA!!
Gjest Gjest Skrevet 7. april 2009 #11 Skrevet 7. april 2009 da er det jo ganske mange kalorier i en shake! Nesten bedre å spise to knekkebrød med salami på da. myyyye mindre kalorier i det- Men kanskje ikke det samme næringsinnholdet? Man skal jo ikke bare teller kalorier.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå