Idnar Skrevet 1. april 2009 #1 Skrevet 1. april 2009 Fikk spørsmål fra en kollega om jeg kunne finne igjen visittkort som er sendt til han på hans nokiamobil. Noen som kan hjelpe?? Han sier at visittkortet er lagret i telefonen.. Jeg har ikke hatt nokiatelefon på flere år, så jeg husker ikke hvor disse visittkortene lagres..
Kamikatze Skrevet 1. april 2009 #2 Skrevet 1. april 2009 (endret) Aner ikke, men på de fleste nyere telefoner er det selve kontaktlista som mottar visittkortinfo. Bla deg frem til rette kontakten, og velg å sende kontakten som visittkort. Der er også en funksjon for eget visittkort i mange telefoner. Blir det stress, legg deg selv inn som en hvilkensomhelst kontakt, med bilde, adresse, skonummer og what have you. Så sender du ditt visittkort som alle andres. PS Mottatte meldinger med visittkort lagres til de slettes som mottatt sms, mms, datamelding eller visittkort under sekkebetegnelsen mottatte meldinger. Endret 1. april 2009 av Kamikatze
Idnar Skrevet 1. april 2009 Forfatter #3 Skrevet 1. april 2009 Visittkortet fant jeg ikke i kontaktlisten, men skal se på de mottatte meldingene! Tusen takk for svar
Kamikatze Skrevet 1. april 2009 #4 Skrevet 1. april 2009 Kontaktene i kontaktlista ER visittkortene. Bare bla igjennom, og velg send kontakt som visittkort.
Idnar Skrevet 2. april 2009 Forfatter #5 Skrevet 2. april 2009 Han hadde mottatt visittkort, og lagret det. Problemet er å finne det igjen når det ikke ligger i telefonlista eller i meldingsinnboksen :klø:
Kamikatze Skrevet 2. april 2009 #6 Skrevet 2. april 2009 Og hvilken nokiamobil dreier det seg om? Vet communicatorene hadde et eget opplegg med visittkort før...
Idnar Skrevet 3. april 2009 Forfatter #7 Skrevet 3. april 2009 Han har Nokia 6300. Jeg misstenker egentlig at han har slettet visittkortet og ikke vil innrømme det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå