Gjest Elize Skrevet 1. april 2009 #1 Skrevet 1. april 2009 (endret) Jeg har en pakke med 500gr scampi, hvor lang tid bruker de på å tine tror dere? Endret 1. april 2009 av Elize
Idnar Skrevet 1. april 2009 #2 Skrevet 1. april 2009 Tar ikke så lang tid. Sett de i kaldt vann en liten stund!
Gjest Elize Skrevet 1. april 2009 #3 Skrevet 1. april 2009 (endret) Tar ikke så lang tid. Sett de i kaldt vann en liten stund! Takk for svar Tror du de tiner på under en time? Endret 1. april 2009 av Elize
Ida* Skrevet 1. april 2009 #4 Skrevet 1. april 2009 Det går helt sikkert fint Jeg pleier å tine de i kaldt, rennende vann og det tar max en halvtime.
Gjest Elize Skrevet 1. april 2009 #5 Skrevet 1. april 2009 Det går helt sikkert fint Jeg pleier å tine de i kaldt, rennende vann og det tar max en halvtime. Okey, da satser jeg på å ha de til middag i dag Hvordan tilbereder dere de?
Ida* Skrevet 1. april 2009 #6 Skrevet 1. april 2009 Tja.. jeg er ikke verdens mest kreative kokk men jeg bruker de mest i litt asis-inspirerte supper med kokosmelk, chili og andre grønnsaker. Jeg pleier og å marinere de med chili, hvitløk og litt olje, steker de i vanlig panne. Passer med ris til f.eks. Det blir stort sett godt uansett, bare de ikke stekes/kokes for lenge.
Idnar Skrevet 1. april 2009 #7 Skrevet 1. april 2009 Jeg marinerer de og bruker de enten i wok eller på pizza Sist jeg skulle ha scampipizza hadde jeg ikke marinert de, men tok på tacokrydder før jeg steikte de. Funket finfint det også
Gjest KateW Skrevet 1. april 2009 #8 Skrevet 1. april 2009 Åh herre, jeg leste overskriften som om det var Scampi fra Tine, og tenkte, wow, skal si de utvider produktene sine! (Unnskyld TS)
Gjest Elize Skrevet 1. april 2009 #11 Skrevet 1. april 2009 Åh herre, jeg leste overskriften som om det var Scampi fra Tine, og tenkte, wow, skal si de utvider produktene sine! (Unnskyld TS) Nå måtte jeg le Hadde ikke lagt merke til at det kunne se slik ut
Gjest KateW Skrevet 1. april 2009 #12 Skrevet 1. april 2009 Selvfølgelig ikke, verken er det stavefeil eller noe som skulle tilsi det, men jeg bare koblet helt feil. Tror jeg trenger middag...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå