Purple Diamond Skrevet 1. april 2009 #1 Skrevet 1. april 2009 Det er helt sikkert maaange innlegg om dette, men jeg har aldri fått noe skikkelig svar og finner ikke noe som hjelper mot mitt problem. Jeg har nemlig røde prikker på bikinilinja, og samme hva jeg gjør vil de ikke bort! Jeg har ikke barbert der med høvel siden før jul, har kun brukt maskin og krem, men de røde prikkene er der fortsatt. Hva kan jeg gjøre for å fjerne dem? Vil de alltid være der? Hva gjør dere med samme problem? Forsvinner det til slutt, og hvor lenge må jeg vente? Frustrert...
Purple Diamond Skrevet 6. april 2009 Forfatter #2 Skrevet 6. april 2009 Er det INGEN som kan hjelpe...?
Gjest Gjest Skrevet 6. april 2009 #3 Skrevet 6. april 2009 Det kan hjelpe å bruke f.eks babyolje, fuktighetskrem eller vibratorrens (!). Hvis du skulle bruke høvel igjen, så pass på at bladene er skarpe.
Pest Skrevet 6. april 2009 #4 Skrevet 6. april 2009 Det har kommet gode renseprodukti dagligvaren som en kan bruke. Jeg lurer på om det er profil som har de. Underlivssåpe, intimsbarbeingsgele og etterbehandling. Vita har de i allefall.
Purple Diamond Skrevet 8. april 2009 Forfatter #5 Skrevet 8. april 2009 Takk for tips Men det er bare det at det har jeg allerede prøvd... Og som sagt har jeg ikke barbert (kun med maskin) på mange måneder, men prikkene vil ikke forsvinne. Vet ikke hva jeg skal gjøre, jeg. Noen av dem er kommet pga. inngrodde hår, men det hjelper ikke å skrubbe. Kanskje det hadde hjulpet å vokse? Hva tror dere?
Gjest Gjest Skrevet 8. april 2009 #6 Skrevet 8. april 2009 Eneste som hjelper for meg er å barbere med høvel daglig (evt hver 2. dag). Og jeg syns det er best med ikke helt nytt barberblad. Jeg vet det er helt motsatt av hva alle sier, men det er det som fungerer for meg.
Gjest Gjest Skrevet 13. april 2009 #8 Skrevet 13. april 2009 Prikkene kommer av at det vokser bakterier der. For å unngå det kan du vaske det nybarberte området med et antibakterielt middel som du får kjøpt på apoteket. Det er billig og irriterer ikke huden. Du kan også kjøpe deg en ny høvel, som kanskje funker bedre enn den du har..? Maskin gir mer nupper etter min erfaring.
Purple Diamond Skrevet 14. april 2009 Forfatter #9 Skrevet 14. april 2009 Prikkene kommer av at det vokser bakterier der. For å unngå det kan du vaske det nybarberte området med et antibakterielt middel som du får kjøpt på apoteket. Det er billig og irriterer ikke huden. Du kan også kjøpe deg en ny høvel, som kanskje funker bedre enn den du har..? Maskin gir mer nupper etter min erfaring. Ja, det skulle jeg kanskje gjort! Hvilket produkt vil du anbefale?
Gjest postsekk Skrevet 15. april 2009 #10 Skrevet 15. april 2009 Kan kanskje komme av hva slags truser du bruker også? Prøv å bruke boksere i bomull en periode, det har hjulpet for meg hvertfall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå