Gjest infinity Skrevet 11. juli 2003 #1 Skrevet 11. juli 2003 hvem er jo ikke det av og til... jepp, den normale klisjen som man bare sukker oppgitt over til man selv står i den situasjonen... ble dumpa etter et 3 årig forhold fordi jeg har vært for flørtete og løyet en god del for min daværende kjæreste. i øyeblikket syntes jeg han overreagerte og tenkte at "jaja, vil han ikke så er d greit for meg" nå, 2 mnd etterpå vet jeg helt sikkert at han er mannen i mitt liv som jeg elsker over alt på denne jord. vi har fremdeles kontatkt. deler seng noen netter, men til min store fortvilelse, that's it! han sier han elsker meg, men han vil ikke bli sammen med meg igjen fordi han tviler på at d vil fungere. har fortalt utallige ganger at jeg angrer og vet hvor dum jeg har vært.. nå vet jeg ikke lenger hva jeg kan gjøre. å vente er ikke helt min greie heller, men har jo måttet d så langt. han vet hva jeg føler og han føler det samme selv.. men hvordan få ham på kroken? vet det er mange der ute som har vært i mine sko, så pliiis hjelp meg:) hva skal jeg gjøre for å få ham tilbake??
Barbie Skrevet 11. juli 2003 #2 Skrevet 11. juli 2003 Tja,du lagde jo ris til egen bak...... Gi ham litt tid,kanskje han lærer å stole på deg igjen. Tvi-Tvi..
Gjest the imp Skrevet 12. juli 2003 #3 Skrevet 12. juli 2003 Gi ham tid, vis at du er til å stole på. Kan nesten virke som du trenger litt tid også, ettersom du tidligere løy for kjæresten din og flørtet mye med andre. Hvis han virkelig er den du vil ha, så må han vel være verdt å vente på vel?
Gjest Anonymous Skrevet 13. juli 2003 #4 Skrevet 13. juli 2003 Aner desverre (for deg) at toget er gått!!!!!!!! Du HADDE sjansen, men du spolerte den! :oops: Men heldigvis for han..for han syns sikkert han fortjener noe langt bedre enn deg. Men litt sengekos kan jo aldri skade........Tipper det er slik han tenker-----------
Gjest Anonymous Skrevet 13. juli 2003 #5 Skrevet 13. juli 2003 Slutt å dele seng med han er mitt første råd. hvorfor skal han ta deg tilbake når han får sex? La mannen få tid til å tenke seg om uten at dere har sex, for da kan det være han får tid til å savne deg, men nå får han jo egentlig både i pose og sekk eller hva nå det uttrykket heter :-? Gi han tid alene det er det beste du kan gjøre, selv om det kan være vanskelig så tror jeg ikke du vinner han tilbake med å ha sex med han, tror snarere det blir tvert om. La han svette litt, for jeg tror han er glad i deg også, men du må gi han tid til å fordøye alt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå